رئیس سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی:

دانش‌آموز خبرنگاران پانا ناشر حس خوب زیارت اولی‌ها هستند

مشهد(پانا)_ رئیس سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی گفت خبرنگاران پانا در اردوی زیارت اولی‌ها با نشر حس خوب و خالصانه دانش آموزان در حال خدمت به امام رضا(ع) و زائر اولی‌های او هستند.

کد مطلب: ۱۳۹۲۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز خبرنگاران پانا ناشر حس خوب زیارت اولی‌ها هستند

حجت رضازاده، رئیس سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی در گفت‌وگو با با پانا در رابطه با نقش دانش آموز خبرنگاران در نشر احساسات و عواطف زیارت اولی‌ها، در حاشیه هشتمین دوره از اردوی زیارت اولی‌های سرتاسر کشور گفت:« هر کس به نحوی در این اردو به دنبال فرصتی برای خدمت و کمک به زائرین حضرت ثامن الائمه است، دانش آموزان سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی نیز به عنوان خبرنگاران پانا در هر دوره از اردو با این دانش آموزان همراه هستند. هنگامی که یک دانش آموز زائر اولی‌ ارتباط قلبی خالصانه‌ای در جهت ارزش و باورش با امام رضا(ع) برقرار می‌کند، محیطی را رقم می‌زند که جز عشق چیزی در آن جریان ندارد. انعکاس این عشق پاک، عشق امام رضایی توسط خبرنگاران ما ابتدا موجب تحول احساسات درون خودشان و سپس انعکاس احساس زیارت اولی‌ها در رسانه‌ها می‌شود.»

رضازاده با اشاره به استقبال مردم و دانش آموزان از فعالیت‌های رسانه‌ای خبرنگاران پانا در این زمینه و پیگیری محتوای آنان افزود:«یکی از اصول و ارزش‌های دینی ما ولایت و امامت است، این فرصت ارزشمند موجب شده است تا به وسیله امام رضا(ع) و حضور زائراولی‌های دانش آموز، در مقابل یکی از جدی‌ترین هجمه‌های فرهنگی علیه باورهایمان بایستیم، خبرنگار پانا نقش موثری را با تولید محتواهای گوناگون در این زمینه ایفا می‌کند، تأثیرگذاری محتوای آنان حتی برای یک نفر نشان می‌دهد او خادمی امام رضا(ع) را به خوبی به عمل رسانده است.»

رئیس سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی اشاره کرد: «خادمی تعریف و شاخصه‌های متفاوتی دارد. یک نفر برای زائرین غذا می‌پزد، دیگری سرپرست آنهاست، یک نفر زیرپایشان را جارو می‌زند و هرکس به طریقی امکانات مادی را برای رفاه زائران فراهم می‌کند، اما یک نفر عواطف و احساسات زیبای آنان را انعکاس می‌دهد. خبرنگاران پانا در اردوی زیارت اولی‌ها با نشر حس خوب دانش آموزان در حال خدمت به امام رضا(ع) و زائر اولی‌های او هستند. دانش آموز خبرنگاران پانا پس از هر دوره از این اردو و ارتباط با زائرین دانش آموز امام رضا(ع) تحول درونی پیدا می‌کنند، دغدغه مند می‌شوند و رشد می‌کنند. این بسیار با ارزش است.»

وی در پایان اشاره کرد:« در هر دوره از اردوی زیارت اولی‌ها با هدف کسب تجربه‌ای شیرین، یادگیری و پایبندی به باورهای دینی ۳ دانش آموز خبرنگار پانا استقرار می‌یابند و امید داریم تا پایان دوره‌های این اردو ۳۰ خبرنگار پانا به همراه زیارت اولی‌ها به این اردوگاه پا بگذارند و با درک احساسات و عواطف و نیت پاک و خالصانه این زائرین به تولید محتوای رسانه‌ای مانند گذشته بپردازند.»

دانش آموز خبرنگار: فروغ الزمان چمن‌زاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار