شکایت باشگاه سپاهان از مالک تراکتور؛ قرارداد 113میلیاردی دروغ است؟!

تهران (پانا) - ‌شب گذشته محمدرضا زنوزی میهمان برنامه فوتبال برتر بود و در بخشی از صحبت‌هایش درباره سپاهان و جذب رضا اسدی جملاتی جنجالی به زبان آورد.

کد مطلب: ۱۳۹۲۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
شکایت باشگاه سپاهان از مالک تراکتور؛ قرارداد 113میلیاردی دروغ است؟!

‌به همین دلیل باشگاه سپاهان خیلی زود دست به شکایت از مالک تراکتور زده و متن زیر را درباره زنوزی منتشر کرده است:

«به دلیل اظهارات غیرمسئولانه محمدرضا زنوزی مالک تراکتور و بیان تهمت و افترا به باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مبنی بر رقم قرارداد رضا اسدی با این باشگاه به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت کرد. این باشگاه ضمن رد قاطعانه اعداد اعلام شده توسط مالک تراکتور اعلام می‌کند از وی به دلیل اظهارات خلاف واقعش به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت کرد.»

در بخش پایانی این متن هم این‌طور با اشاره به برنامه شب گذشته نوشته شده است: «محمدرضا زنوزی مالک تراکتور شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی ادعاهایی خلاف واقع و کذب در خصوص قرارداد رضا اسدی با تیم فوتبال سپاهان داشته است. لازم به ذکر است، سیاست قطعی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پیگیری مسائل گوناگون از مبادی قانونی است و به سایر فعالان حوزه فوتبال پیشنهاد می‌کند به جای عدد پراکنی خود را در مستطیل سبز نشان دهند و بازی رسانه‌ای را رها کنند.»

مالک تراکتور دیشب در برنامه فوتبال برتر درباره بازیکنی‌ از تیم سپاهان اظهارنظر کرد که از تراکتور راهی این تیم شده است.

او در ابتدا بدون اسم بردن از رضا اسدی اظهار داشت: همین امسال اختلاف قیمتی که ما با یک بازیکن داشتیم، تقریبا چهار برابر با بازیکنی دیگر است.

سپس زمانی که محمدحسین میثاقی به نام این بازیکن اشاره کرد، زنوزی گفت: ما به رضا اسدی 15 میلیارد تومان پیشنهاد دادیم، قراردادی که بست من شنیدم 53 میلیارد تومان بود. دو ساله بسته و سال بعد هم ظاهرا شصت و خرده‌‌ای بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار