معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

نمون برگ هدایت تحصیلی دانش‌آموزان قبول شده در خرداد ماه صادر شده است

تبریز(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان این که نمون برگ هدایت تحصیلی دانش‌آموزان قبول شده در خرداد ماه صادر شده است، از دانش‌آموزان خواست تا با مراجعه به سامانه mymedu.ir، نمون برگ هدایت خود را دریافت کرده و در پایه دهم ثبت نام کنند.

کد مطلب: ۱۳۹۲۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
نمون برگ هدایت تحصیلی دانش‌آموزان قبول شده در خرداد ماه صادر شده است

پناه علی حسین زاده در گفت و گو با پانا گفت:« عنایت به آماده شدن نمون برگ هدایت تحصیلی دانش آموزان عزیز پایه نهم می توانند آن را از محل تحصیل خودشان دریافت و در پایه دهم ثبت نام کنند.»

وی افزود: «نظر به این که امسال در نمون برگ هدایت تحصیلی تغییراتی به وجود آمده انتظار می رود مشاوران عزیز مدارس جلسات راهنمایی گروهی برای دانش آموزان و والدین آنان برگزار و نمون برگ سیستم خبره فردی را تشریح کنند.»

وی ادامه داد:«نکته ی قابل ذکر این که نمون برگ هدایت تحصیلی برای تمامی دانش آموزان قبولی خرداد ماه صادر شده است. »

حسین‌زاده ضمن تشریح اولویت های نمون برگ هدایت تحصیلی گفت: «درج گزینه الف و ب در زیر هر رشته به معنای احراز شرایط لازم برای انتخاب آن رشته است. با این توضیح که دانش آموزان دارای اولویت ثبت نام در رشته مورد نظر خود با اولویت "الف" می توانند در اسرع وقت در رشته مربوط ثبت نام کنند. اما دانش آموزان دارای اولویت ثبت نام در رشته "ب" به شرطی می توانند ثبت نام کنند که در آن رشته ظرفیت وجود داشته باشد. »

وی در پایان اظهار داشت:« دانش آموزان عزیز و والدین آنان در صورت داشتن هرگونه سوال می توانند با مشاورین مدرسه، مراکز مشاوره مستقر در نواخی و یا با خط 1570 تماس گرفته و راهنمایی لازم را دریافت کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار