رویداد رسانه‌ای "تبریز نگار" میزبان نگاه رسانه‌ها در مورد تبریز

تبریز (پانا) - مدیر ارتباطات و روابط‌ عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز از برگزاری نخستین رویداد رسانه‌ای "تبریز نگار" با محوریت موضوعی "ترافیک، اوقات فراغت، محرم در تبریز" خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۱۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
رویداد رسانه‌ای "تبریز نگار" میزبان نگاه رسانه‌ها در مورد تبریز

فرینوش اکبرزاده در گفت و گو با پانا ضمن اعلام این خبر گفت: رویداد رسانه‌ای "تبریز نگار" به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز و با همراهی روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز و شورای اسلامی شهر تبریز، فرصتی برای بیان دغدغه‌های شهری اصحاب رسانه است.

وی در خصوص اولین فراخوان رویداد تبریز‌ نگار، ادامه داد: نخستین رویداد رسانه‌ای تبریزنگار به یه موضوع "ترافیک، اوقات فراغت و محرم در تبریز" برگزار می شود و که هر یک این سه موضوع، محملی برای استفاده از نقطه نظرات اصحاب رسانه و فرهنگ خواهد بود.

وی با اشاره به همراهی فعالان رسانه‌ای در دریافت بازخوردهای دقیق از دغدغه ها و خواست شهروندان، گفت: رویداد رسانه‌ای "تبریز نگار" با موضوعات از پیش معرفی شده، پذیرای آثار رسانه ای روزنامه نگاران و اصحاب رسانه و فرهنگ خواهد بود.

اکبرزاده افزود: امروز بیش از هر چیزی منتظر نگاه صادقانه اصحاب رسانه و فرهنگ است که از رهگذر تعامل سازنده و همراهی در تعالی شهر، به ثمربخشی منتج می‌شود.

مدیر ارتباطات و روابط‌ عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در پایان خاطرنشان کرد: علاقمندان برای شرکت در این رویداد، می توانند تا دهم شهریورماه، آثار خود را در ماه‌های تیر و مرداد، در رسانه های متبوع منتشر و مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی، نام رسانه، شماره تماس و لینک مطلب به شماره ایتای 09026756077 ارسال کنند.

قالب های ارائه اثر، در این رویداد شامل خبر ، گزارش، گفتگو، یادداشت، کاریکاتور، گزارش تصویری، محتوای چندرسانه ای و اینفوگرافی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار