مربی اتحادیه انجمن دانش‌آموزی بهارستان دو خبر داد:

اعزام دانش‌آموزان انجمن دانش‌آموزی فعال ناحیه دو بهارستان به مشهد

بهارستان دو (پانا) - مربی اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزی بهارستان دو از اعزام چهار دانش‌آموز مسئول انجمن دانش‌آموزی مدارس بهارستان دو به مشهد خبر داد و این اردوی هدفمند را مسیری برای تقویت ساحت عقیدتی و علمی دانش‌آموزان برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۹۱۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
اعزام دانش‌آموزان انجمن دانش‌آموزی فعال ناحیه دو بهارستان  به مشهد

صفورا حسین زاده، مربی اتحادیه انجمن دانش‌آموزی بهارستان دو در تشریح این خبر گفت: تعداد چهار دختر بهارستانی که مسئول فعال انجمن دانش‌آموزی بهارستان دو هستند، به نمایندگی از دانش‌آموزان این منطقه، روز شنبه ۷ مرداد ماه با قطار به مشهد مقدس اعزام شدند و نه تن از مربیان با تجربه شهرستان‌های استان تهران در این اردو دانش‌آموزان را همراهی می‌کنند؛ همچنین در کنار دانش‌آموزان بهارستانی دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران نیز اعزام شدند.

مربی اتحادیه انجمن دانش‌آموزی بهارستان دو اظهار کرد: این دانش آموزان فعال فرهنگی، منتخب اتحادیه انجمن دانش‌آموزی مرکز هستند و اسامی آنها از قبل با توجه به فعال بودن‌ آنها اطلاع‌رسانی شده است؛ این اردو به پاس زحمات و قدومی که این پرچمداران فرهنگی در مسیر اتحادیه انجمن دانش‌آموزی به خصوص در طرح مدرسه انقلاب برداشته‌اند تدارک دیده شده است.

حسین زاده در ادامه فواید این اردو را خاطرنشان کرد: این اردو با شعار رشد فرهنگی، رشد خانواده ترتیب داده شده و مختص دانش‌آموزان انقلابی و دیندار شهرستان‌های استان تهران است که در آن حجت و وظایف این پیشتازان فرهنگی را خاطرنشان شده و برنامه‌های متمایز این اردو خاطره‌ای دلنشین برای دانش‌آموزان رقم خواهد زد.

این مقام مسئول بر ضرورت عرفانی و عاشقانه زیارت کردن دانش‌آموزان تاکید کرد: در دین هر مرتبه عرفانی سلوک مخصوص دارد و سالک باید با شناختن آنها احکام مخصوص مراحل را طی کند، دانش‌آموزان باید قبل از زیارت آمادگی روحی و عرفانی زیارت با ثامن الحجج را داشته باشند تا به آرامش قبلی زیارت ایشان دست یابند.

وی ضمن اشاره به فواید زیارت امام رئوف شیعیان افزود: با توجه به اهمیت زیارت از روی معرفت، هر کس از صمیم قلب و با کسب مقام معرفت به زیارت امام رضا برود به درجات عالی دست خواهد یافت؛ همچنین افزون بر دوستی با حضرت‌الرضا، خودشناسی و خداشناسی از فواید زیارت ثامن الحجج می‌باشد و بر طبق این دلایل تصمیم به اعزام این دختران عرفانی به مشهد مقدس کردیم.

گفتنی است که اکثر هزینه‌های ایاب و ذهاب این زیارت معنوی و فرهنگی با همکاری اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران تامین شده است و هزینه بسیار ناچیزی توسط دانش آموزان پرداخت شده است.

حبرنگار دانش‌آموز: حنانه کربلائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار