معاون ستاد نماز جمعه ناحیه دو بهارستان خبر داد:

برگزاری اردوی یک روزه به مرقد امام خمینی(ره) با حضور دختران بهارستانی

بهارستان دو (پانا) - معاون ستاد نماز جمعه و مسئول حلقه‌های صالحین نسیم شهر از برگزاری اردوی یک روزه به مرقد امام خمینی(ره) برای دختران فاطمی و بسیجی نسیم شهر با حضور رئیس ستاد نماز جمعه نسیم شهر خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۰۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اردوی یک روزه به مرقد امام خمینی(ره) با حضور دختران بهارستانی

معاون ستاد نماز جمعه، معاون پایگاه بسیج کوثر و مسئول حلقه های صالحین نسیم شهر از برگزاری اردوی یک روزه به مرقد امام خمینی برای دختران فاطمی و بسیجی نسیم شهر با حضور رئیس ستاد نماز جمعه نسیم شهر خبر داد.

معصومه الماسی، معاون ستاد نمازجمعه، معاون پایگاه بسیج کوثر و مسئول حلقه‌های صالحین بهارستان دو در جمع دختران فاطمی بهارستان دو در تشریح اهداف این اردوی معنوی گفت: مرقد امام خمینی(ره)، کانون فرهنگی انقلابی اسلامی است، این اردو یادآور سنت‌های ستودنی انقلاب ما است که پدیدآورنده آن مرد بلند والای انقلاب، امام خمینی(ره) هستند و ما با برنامه‌های متنوعی که برای دختران بهارستانی در نظر گرفتیم آنها را با آرمان‌های انقلاب آشنا کنیم.

وی ضمن اشاره به شخصیت والای امام خمینی(ره) که الگوی تمامی انقلابی‌ها است بیان کرد: همانطور که امیرالمومنین(ع) همواره فرمودند: کسی که تمام صفات جمال و جلال الهی را در مرتبه‌ای فروتر از جمال و کمال مطلق، دارا باشد طبیعی است که گفتار و کردار و روش زندگی او نیز الهی است ؛ امام خمینی(ره) دارای تمام این صفات بودند و الگوی آموزنده‌ای برای ما هستند.

این بانوی انقلابی افزود: در آفرینش انسان، هنگامی که روح خدائی در او دمیده شد، این موجود انسان گشت و شایستگی آن را یافت که مسجود ملائک شود، بنابراین، انسان موجودی است که روح الهی دارد و جذبه‌ای از جذبات حق و پرتوی از فروغ بی‌پایان خداوند است و امام خمینی ارزش بشریت خود را به خوبی درک کرد و امام خمینی (س) را باید در پرتو وجودی نیای بـزرگش حـضرت امام علی (ع) ملاحظه کرد او فرزند علی (ع) و آئینه علی نمای این عصر بود.

الماسی با اشاره به شورعاشورایی بودن مردمان نسیم شهر، اذعان کرد: ما همواره شاهد مشارکت دختران و پسران مذهبی و انقلاب بهارستان دو بودیم و برای تقویت قدرت تفکر ملی و تجدید بیعت آن‌ها با امام انقلابی‌شان و شهیدان گمنامی که در مزار شهدای مرقد امام دفن شدند، نوجوانان پرشور فاطمی و بسیجی شهرستان بهارستان دو را به این اردو، با هدف گذاری بسیار قوی و برنامه‌های متفاوت اعزام کردیم.

وی در خصوص موثر بودن بانوان در عاشوای حسینی خاطرنشان کرد: همواره چشم و دست و دامان زنان فرهیخته و بزرگ، نگهبان ارزش ها و آرمان های بلند بشر بوده و هست و هرگز نمی توان این واقعیت را انکار کرد و یا به دیده ای ناچیز از آن یاد نمود؛ در حادثه کربلا یک نمونه بارز بانوی موثر حضرت زینب(س) بود که برای امام حسین(ع) یک همراه، همدل و همراه بود‌.

مربی حلقه‌های صالحین و معاون ستاد نماز جمعه بخش بوستان نسیم شهر اضافه کرد: ایشان حقانیت قیام امام را متذکر می شد و هر گاه در بخشی از سپاه، تزلزل و یا تردید و تحیر ایجاد می شد، با پیام های وحدت آفرین خویش، یکدلی را در محیط حاکم می کرد؛ زنان زیادی که همسران شهدای نینوا بودند را می توان از زنان موثر در عاشورا نام برد و ما در تلاشیم که بانوانی زهرایی مانند این زنان برای جامعه بپرورانیم.

شایان ذکر است که این اردو کاملا رایگان و به همت ستاد نماز جمعه بخش بوستان صورت گرفته است‌.

خبرنگار دانش‌آموز: حنانه کربلائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار