عاشورا، فرصتی برای آشنایی دانش‌آموزان با سیره امام حسین است

جلگه رخ (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی جلگه رخ گفت باید در فضایی عاشورایی، دانش‌آموزان را با سیره امام حسین و اهداف نهضت عاشورا آشنا کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۰۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد
عاشورا، فرصتی برای آشنایی دانش‌آموزان با سیره امام حسین است

همزمان با روز هشتم ماه محرم، هیئت دانش آموزی حضرت علی اکبر(ع) در گلزار شهدای گمنام رباط سنگ حضور پیدا کرد. دسته عزادرای حضرت علی اکبر با همراهی پرشور مسئولین و مردم منطقه از مسجد امام سجاد رباط سنگ تا گلزاری شهدای گمنام رباط سنگ به عزاداری پرداختند.

محمود محمد زاده، معاون پرورشی و تربیت بدنی جلگه رخ در این مراسم گفت: ما باید در فضایی عاشورایی دانش آموزان را با سیره امام حسین و اهداف نهضت عاشورا آشنا کنیم و ضمن دادن فرصت و فضا به دانش آموزان در مراسم عزاداری، دانش آموزان حسینی تربیت کنیم.

محمدزاده افزود: آموزش و پرورش جلگه رخ در راستای ایجاد فضای عاشورایی و روحیه حسینی در دانش آموزان، ضمن سیاه پوش کردن تمام محیط های آموزشی، ترتیبی داده است تا در محیط های فعال آموزشی از جمله کلاس های اوقات فراغت، معارف امام حسین(ع) تبیین شود.

همچنین علاوه بر این، چندین هیئت مستقل دانش آموزی و موکب های پذیرایی از عزاداران در ایام محرم در مناطق مختلف بخش از جمله در شهرهای رباط سنگ، نسر و روستاهای سلطان آباد، سرهنگ و احمدآباد فعال هستد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار