معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان کرد:

حضور آگاهانه و غیرتمندانه دانش‌آموزان در سوگواره احلی من العسل

اصفهان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت در این ایامی که جسارت و توهین به ساحت مقدس قرآن کریم اتفاق افتاد، به لطف خدا و با عنایات اهل بیت علیهم السلام، یازدهمین سوگواره احلی من العسل با حضور آگاهانه و غیرتمندانه دانش‌آموزان در اقصی نقاط استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۹۰۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
حضور آگاهانه و غیرتمندانه دانش‌آموزان در سوگواره احلی من العسل

متن پیام تشکر مهدی نم نبات از دانش آموزان شرکت کننده در احلی من العسل به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

امام حسین علیه السلام فرمودند: «بُكَاءُ الْعُيُونِ وَ خَشْيَةُ الْقُلُوبِ رَحْمَةٌ مِنَ اللّهِ»

«گریستن چشم ‏ها و ترسیدن قلب‏ ها، رحمتى از جانب خداست» مستدرک الوسائل، ج 11 ص 245 ح35

در این ایامی که شاهد جسارت و توهین به ساحت مقدس قرآن کریم هستیم، به لطف خدا و با عنایات اهل بیت علیهم السلام، یازدهمین سوگواره "احلی من العسل" با حضور آگاهانه و غیرتمندانه دانش آموزان نوجوان در اقصی نقاط استان برگزار و با اهتمام همکاران حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی و همکاری صدا و سیمای استان اصفهان، از شبکه استانی بصورت زنده پوشش داده شد. این حضور پرشور دانش آموزان عزیز، نشان و دلیلی محکم بر دشمن شناسی و ولایت مداری و دانایی نسل امروزی داشته و نوید بخش فردایی روشن برای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

جا دارد از روسای محترم ادارات مناطق و نواحی، معاونین محترم پرورشی و تربیت بدنی و کلیه همکاران ولایت مدار و حسینی ادارات و مدارس سراسر استان که با تلاش های بی وقفه و شبانه روزی خود، باری دیگر به ندای " هَل مِن ناصر یَنصُرُنی؟" امام شهید خود که در طول تاریخ طنین انداز است، لبیک گفته اند، به نوبه خود تشکر و قدردانی کنم. ان‌شاءالله تلاش همه بزرگواران و عزیزان مورد عنایت خداوند متعال و مورد رضایت حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام قرار گرفته باشد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار