معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان خبر داد:

درخشش ۱۲ دانش‌آموز و فرهنگی سمنانی در جشنواره نوجوان سالم کشور

سمنان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان از برگزاری اختتامیه دوازدهمین جشنواره نوجوان سالم «یاریگران زندگی» به میزبانی استان فارس خبر داد و اظهار کرد در این آئین که به صورت بر خط در سطح کشور برگزار شد، ۱۲ دانش‌آموز و فرهنگی سمنانی مقام کسب کردند.

کد مطلب: ۱۳۹۰۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
درخشش ۱۲ دانش‌آموز و فرهنگی سمنانی در جشنواره نوجوان سالم کشور

علی اکبر عرب خراسانی با بیان اینکه در مجموع ۱۲۰۰ اثر به دبیرخانه استانی دوازدهمین جشنواره نوجوان سالم ارسال شده بود، گفت: تعداد ۵۹ اثر به مرحله کشوری راه یافتند که از این تعداد استان سمنان حائز ۱۲ رتبه برتر کشوری شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان در ادامه گفت: دانش آموزان بردیا شمس آبادی رتبه اول رشته نقاشی، محمدطاها منصور سمایی رتبه دوم فیلم کوتاه، عاطفه نظری رتبه سوم در رشته گرافیک را از آن خود کردند. همچنین در بخش مقاله نویسی یسنا ترحمی، ایده پردازی فاطمه رحیمیان، پویانمایی امیرمحمدحسنان، بازی های رایانه ای یکتا رزم پور و در رشته عکاسی یاسمین رضا کاظمی شایسته تقدیر شدند.

وی در پایان افزود: در بخش فرهنگیان، زینب عموزاده و مریم ملک در رشته فیلم تدریس پیشگیری و زهرا صیادجو، سید بهار نبوی و نجمه رنجبر در رشته منابع آموزشی و کمک آموزشی پیشگیری در کشور حائز رتبه شایسته تقدیر شدند.

قابل ذکر است؛ این جشنواره در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در چهار سطح مدرسه، منطقه، استان و کشور برگزار گردیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار