مدیر کانون فرهنگی تربیتی شهید بهشتی شهرستان شیروان:

کلاس‌های تابستانی کانون‌های فرهنگی، تربیتی در راستای طرح مهارت آموزی اجرا می‌شود

شیروان (پانا) - مدیر کانون فرهنگی تربیتی شهید بهشتی شهرستان شیروان در رابطه با شیوه برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت تابستان، عنوان کرد کلاس‌های تابستانی کانون‌های فرهنگی، تربیتی در راستای طرح مهارت‌آموزی اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۹۰۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
کلاس‌های تابستانی کانون‌های فرهنگی، تربیتی در راستای طرح مهارت آموزی اجرا می‌شود

محمود دوستار مقدم، با اشاره به شعار آموزش تعطیل می‌شود ولی تربیت تعطیل نمی‌شود و تربیت بدون توقف است، گفت: سیاست‌های آموزش و پرورش در راستای مهارت آفرینی و مهارت آموزی برای دانش آموزان و نسل جوان و نوجوان این مرز و بوم است.

مدیر کانون فرهنگی و تربیتی شهید بهشتی شهرستان شیروان در ادامه افزود: هر دانش آموز باید حداقل یک مهارت را یاد بگیرد تا در آینده از آن مهارت در زندگی و آینده خود و جامعه استفاده کند.

دوستار مقدم گفت: در کانون فرهنگی و تربیتی شهید بهشتی شیروان کلاس‌های علمی، آموزشی شامل قرآن، زبان، زیست شناسی، ریاضی، فیزیک، شیمی و ادبیات و همچنین کلاس‌های فرهنگی هنری و مهارتی شامل شطرنج، خط تحریری، طراحی و نقاشی، فن بیان و مجری گری، تئاتر و بازیگری، موسیقی، رایانه، خبرنگاری و داستان نویسی دایر است که دانش آموز به صورت عملی مهارت‌های آموزشی را دریافت می‌کند.

وی از برگزاری محافل شعر، کتابخوانی و کارگاه آموزش خانواده ویژه همه دانش آموزان خبر داد.

مدیر کانون فرهنگی و تربیتی شهید بهشتی شهرستان شیروان در پایان اظهار کرد: امید بر آن است که انشاالله این کلاس های اوقات فراغت مفید باشد و مورد استفاده همه دانش آموزان شهرستان قرار گرفته باشد تا گامی در جهت مهارت آموزی آنان برداریم.

خبرنگار: زهرا وظیفه شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار