دبیر قرارگاه جهادی آموزش و پرورش مازندران:

۴۰۰ مدرسه کم برخوردار مازندران با حضور گروه‌های جهادی، بهسازی و شاداب سازی می‌شوند

محمودآباد( پانا) - دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر آموزش و پرورش استان مازندران از اجرای طرح بهسازی و شاداب‌سازی مدارس کم برخوردار مازندران در قالب طرح شهید عجمیان در ۴۰۰ مدرسه کم برخوردار روستایی و محله‌های آسیب‌پذیر حاشیه شهرهای این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۹۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
۴۰۰ مدرسه کم برخوردار مازندران با حضور گروه‌های جهادی، بهسازی و شاداب سازی می‌شوند

حسن تقی پور گفت: طرح شهید عجمیان به عنوان یکی از طرح‌های مهم ملی محسوب می‌شود که با مشارکت دستگاه‌های مختلف اجرایی انجام می گیرد.

تقی پور عنوان کرد: در مرحله نخست این طرح، تعداد ۲۶۰ مدرسه توسط قرارگاه جهادی وزارت، اداره کل آموزش و پرورش، نمایندگی آستان قدس رضوی و اداره کل نوسازی استان تحت پوشش قرار گرفته‌اند و تعداد ۸۰ مدرسه اعتبارات خود را برای اجرای عملیات بهسازی و شاداب سازی دریافت کردند که امیدواریم در اسرع وقت با حضور گروه‌های جهادی در مدارس این طرح بزرگ ادامه یابد.

معاون اداره کل آموزش و پرورش مازندران در ادامه عنوان کرد انتظار می‌رود در اجرای این طرح علاوه بر تخصیص اعتبارات ملی و استانی برای تامین رنگ و بهسازی مدارس ، مسئولیت بخشی از اجرای پروژه‌ها در مدرسه با هماهنگی و مشارکت شوراها و دهیاری‌ها انجام شود.

تقی پور گفت: در راستای فعالیت‌های قرارگاه جهادی، طرح‌های مختلفی در دست اجراست و یکی از طرح‌ها تجهیز کتابخانه کلاسی مدارس مناطق محروم می‌باشد که این کار با همکاری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان انجام خواهد شد و گام موثری برای تقویت کتابخوانی بین دانش‌آموزان مناطق محروم محسوب می‌شود.


خبرنگار: سید مهدی جوادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار