مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در گفت‌وگو با پانا:

پله‌‌های برقی غیر ضروری حذف می‌شود؛ برنامه‌ریزی برای حل مشکل پل‌های عابر مکانیزه

تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از حذف پله برقی‌ پل‌های عابر مکانیزه که به درستی جانمایی نشده بودند خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۹۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد
پله‌‌های برقی غیر ضروری حذف می‌شود؛ برنامه‌ریزی برای حل مشکل پل‌های عابر مکانیزه

رضا صیادی در گفت‌وگو با پانا درخصوص خرابی پله‌های برقی در شهر تهران و فعال‌سازی پله‌های خاموش شده بعد از گزارش‌های مردمی گفت:‌ «همین که بعد از گزارش‌های مردمی پله‌های برقی خراب درست می‌شود نشان می‌دهد همکاران اراده جدی دارند که پله‌ها خراب نباشد. 500 یونیت در تهران وجود دارد که در این سال‌ها بدون برنامه جامع رشد کردند؛ یونیت‌های پراکنده‌ای که از برندهای مختلف هستند و فرسوده شدند و نیاز به تعویض یا مرمت دارند. برخی یونیت‌ها را برداشتیم و به‌طور مثال چند روز پیش در خیابان کریم خان یکی از یونیت‌ها را حذف کردیم چون ضرورتی نداشت که آنجا باشد و اعتراضی هم نبود.»

وی ادامه داد: «طی این دو ماهه هفت پل مکانیزه را جمع کردیم مانند میدان خراسان، میدان شوش، یکی از پل‌های برقی خیابان کریم‌خان و ... این پل‌ها به قدری غیر اصولی جانمایی شده بود که برداشتن آن اعتراضی از جانب مردم نداشت. حل اساسی مشکل یا تعویض کامل یونیت یا تبدیل آن به رمپ است که هم هزینه نگهداشت آنها پایین‌تر است، هم ویلچر، کالسکه و دوچرخه امکان تردد دارند و هم مبتنی بر اصول دقیق‌تر شهرسازی است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار