غضنفرآبادی در گفت‌و‌گو با پانا:

افرادی تحت پوشش آزادی بیان به مردم و مقدسات توهین می‌کنند

کشورهای مسلمان با اتحاد می‌توانند از این اقدامات خبیثانه، جلوگیری کنند

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس با بیان اینکه اهانت به قرآن کریم تحت پوشش آزادی بیان است، گفت آزادی بیان ابزار سازمان ملل است که در دست کشورهای ظالم از جمله رژیم صیهونیستی، آمریکا و آلمان قراردارد.

کد مطلب: ۱۳۸۹۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
افرادی تحت پوشش آزادی بیان به مردم و مقدسات توهین می‌کنند

موسی غضنفرآبادی در گفت‌وگو با پانا در خصوص اهانت دولت‌های سوئد و دانمارک به قرآن کریم، اظهار کرد: «اهانت به مقدسات مسلمانان، موضوع جدیدی نیست. از بدو اسلام، انسان‌های جاهل علیه اسلام توهین کرده و می‌کنند که این اهانت امروز مدرن شده است. لذا جمهوری اسلامی ایران در چارچوب اقدامات بین‌المللی باید پیگیری انجام دهد؛ علیرغم اینکه ما نسبت به سازمان‌های بین‌المللی هیچ امیدی نداریم و کاملا مأیوس هستیم چون ما این اقدامات را از سوی آنها می‌بینیم.»

وی افزود: «افرادی تحت پوشش آزادی بیان به مردم و مقدسات توهین می‌کنند. همه اینها تحت پوشش آزادی بیان است؛ آزادی بیان ابزار سازمان ملل است که در دست کشورهای ظالم از جمله رژیم صیهونیستی، آمریکا و آلمان قرار دارد.»

رئیس کمیسیون حقوق قضایی مجلس اضافه کرد: «اگر همه کشورهای مسلمان متحد شوند، می‌توانند اقدامی کوبنده انجام دهند. کشورهای مسلمان از لحاظ امکانات مادی و مراودات تجاری قدرتمند هستند و با اتحاد می‌توانند از این اقدامات خبیثانه، جلوگیری کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار