معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز:

هدف نظارت، شناسایی نیازهای آموزشی، اصلاح و بهبود روش‌هاست

کرج (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز که به همراه معاون مدیر کل امور اتباع از حوزه امتحانی سوادآموزان طرح اتباع نروژی مرکز مهر بازدید کرد، گفت هدف نظارت، شناسایی نیازهای آموزشی، راهنمایی، اصلاح و بهبود روش‌هاست.

کد مطلب: ۱۳۸۹۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
هدف نظارت، شناسایی نیازهای آموزشی، اصلاح و بهبود روش‌هاست

رویا عسگرپور معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز با بیان اینکه ارزشیابی اصولی و منظم لازمه تعیین و تشخیص میزان پیشرفت سوادآموزان در رسیدن به هدف های آموزشی است عنوان کرد: سنجش و ارزشیابی صحیح و مطابق با آیین نامه ها در تصمیم گیری برای کمک به رشد و پیشرفت سوادآموزان تاثیر بسزایی دارد.

معاون سوادآموزی استان تصریح کرد: طبق تفاهم نامه سازمان نهضت سوادآموزی و سازمان پناهندگان نروژی برای آموزش 2000 کودک 10 تا 18 سال برنامه ریزی شد که از این تعداد 255 نفر در استان البرز در دوره های سوادآموزی شرکت کردند که173 نفر در دوره سوادآموزی و 82 نفر در دروه انتقال در قالب 15 کلاس ساماندهی شده اند.

وی بر توسعه و تقویت فرآیند نظارت بر فعالیت‌های سوادآموزی به ویژه آزمون های پایانی جهت شناسایی و حل مسائل و مشکلات تاکید کرد و افزود: شناسایی نیازهای آموزشی، تبادل تجربه، راهنمایی و اصلاح و بهبود روشها از اهداف نظارت های آموزشی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار