معاون سوادآموزی آموزش و پرورش البرز:

انطباق مفاهیم آموزشی با نیازهای روزمره سوادآموزان منجر به فراگیری بهتر مطالب می‌شود

کرج (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز در بازدید از کلاس‌های سوادآموزی عنوان کرد در آموزش بزرگسالان انطباق مفاهیم آموزشی با نیازهای روزمره سوادآموزان منجر به فراگیری بهتر مطالب می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۸۳۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد
انطباق مفاهیم آموزشی با  نیازهای روزمره سوادآموزان منجر به فراگیری بهتر مطالب می‌شود

رویا عسگرپور، معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با تاکید بر رعایت زمانبندی آموزشی دوره‌ها و تکمیل بودجه‌بندی دروس گفت: توانایی برقراری ارتباط کارآمد و ایجاد تنوع در روش‌های آموزشی، لازمه تحقق اهداف آموزشی و رسیدن به یادگیری مطلوب در آموزش بزرگسالان است.

وی آموزش تند و پرشتاب را مانع اصلی درک درست مطالب در سوادآموزان دانست و افزود: در آموزش بزرگسالان انطباق مفاهیم آموزشی با نیازهای روزمره سوادآموزان منجر به فراگیری بهتر مطالب می‌شود.

معاون سوادآموزی استان در بازدید از فعالیت‌های اداره سوادآموزی ناحیه 2 کرج ضمن قدردانی از زحمات همکاران بر برنامه‌ریزی برای شناسایی و جذب اولیای بی‌سواد و کم سواد دانش‌آموزان با توجه به شروع ثبت‌نام سال تحصیلی جدید تاکید کرد.

عسگرپور در پایان تصریح کرد: برگزاری درست و دقیق آزمون‌ها و تصحیح اوراق مطابق با آیین‌نامه‌ها در اثربخشی ارزشیابی پایانی تاثیرگذار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار