رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد؛

اهانت به قرآن، خشم تمام ملت‌های مسلمان را برانگیخت

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران گفت اهانت به قرآن خشم تمام ملت‌های مسلمان و ملت مسلمان ایران را نیز برانگیخت و امید است مقابل توحش قرن بیستم بایستند و تصمیمی برای این موضوع اتخاذ کنند.

کد مطلب: ۱۳۸۹۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
اهانت به قرآن، خشم تمام ملت‌های مسلمان را برانگیخت

مهدی چمران در صحن شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه قرآن انسان‌ها را به سمت نور یکتاپرستی هدایت می‌کند، اظهار کرد: اینکه برخی این موضوع را نمی‌فهمند، بحث دیگری است و این اهانت به قرآن خشم تمام ملت‌های مسلمان و ملت مسلمان ایران را نیز برانگیخت و امیدواریم مقابل توحش قرن بیستم بایستند و تصمیمی برای این موضوع اتخاذ کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اتحادیه اروپا به قرآن سوزی اهمیتی نمی‌دهد و نسبت به حمله به سفارت سوئد در عراق اعتراض می‌کنند، یادآور شد: اگر کسی به کتاب کسی اهانت می‌کند، بدانید که برنامه صهیونیست است؛ امروز در فلسطین اشغالی، صهیونیست در آستانه سقوط است و می‌خواهند اقدامات خبری را از خود دور کنند و به کشتار خود در فلسطین برسند.

وی ابراز امیدواری کرد که مردم مسلمان به پا خیزند و کسانی که دست در دست قرآن سوزها گذاشتند بدانند که از این راه به جایی نخواهند رسید.

چمران با بیان اینکه دولت آمریکا اعلام کرد که به خلیج فارس تفنگ‌دار می‌فرستد، گفت: یکبار تفنگ‌دار فرستادند که دستگیر شدند و دیدیم که چگونه می‌گریستند و حالا دوباره می‌خواهند تفنگ‌دار به خلیج فارس بفرستند و نمی‌دانند جمهوری اسلامی با اقتدار ایستاده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار