امام جمعه شهرستان اسلامشهر عنوان کرد:

وفای به عهد، زیباترین ویژگی یاران امام حسین(ع) /فیلم

اسلامشهر (پانا) - امام جمعه شهرستان اسلامشهر در مراسم عزاداری هیأت فرهنگیان منطقه گفت یاران باوفای حضرت اباعبدالله حسین(ع) تا ایثار جان خود پایبند به اهداف امام حسین(ع) ایستادگی کردند و این زیباترین ویژگی آنان است.

کد مطلب: ۱۳۸۹۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
وفای به عهد، زیباترین ویژگی یاران امام حسین(ع) /فیلم

حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه شهرستان اسلامشهر در مراسم عزاداری هیأت فرهنگیان شهرستان اسلامشهر که در اداره آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در حال برگزاری است، در سخنانی اظهار کرد: اهمیت زیارت امام حسین(ع) از دور و نزدیک بر کسی پوشیده نیست و اصحاب این امام همام را افرادی صادق تشکیل داده بودند.

وی در ادامه افزود: یاران باوفای حضرت اباعبدالله حسین(ع) تا ایثار جان خود پایبند به اهداف امام حسین(ع) ایستادگی کردند و این زیباترین ویژگی آنان است؛ ایشان در آن شرایط سخت به همراهان خود توصیه کردند، اگر به سخنان من عمل کنید، شما را به وادی رشد خواهم رساند.

شایان ذکر است، به مناسبت ایام شهادت امام حسین(ع) و یاران با وفایش، هیأت فرهنگیان آموزش و پرورش اسلامشهر با حضور کادر مدیران و فرهنگیان واحدهای آموزشی، خادمان دانش‌آموزی و تشکیل مهد کودکان حسینی به مدت ۱۰ شب در اداره آموزش و پرورش اسلامشهر در حال برگزاری است.

خبرنگاردانش‌آموز: نگین حسین‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار