معاون پرورشی آموزش و پرورش منطقه ۴ تهران خبر داد:

آغاز فعالیت اردویی تابستانه آموزش و پرورش منطقه 4

تهران (پانا) - معاون پرورشی آموزش و پرورش منطقه 4 تهران ضمن تاکید بر اینکه اردوهای یک روزه در ماهیت اردویی و فرهنگی مشابه اردوهای متمرکز چند روزه است خبر از آغاز فعالیت‌های اردویی آموزش و پرورش منطقه 4 داد.

کد مطلب: ۱۳۸۹۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فعالیت اردویی تابستانه آموزش و پرورش منطقه 4

در تابستان سال جاری علاوه بر برگزاری اردوهای متمرکز چند روزه در آموزش و پرورش منطقه 4 اردوهای یک روزه نیز به صورت متمرکز در این منطقه برگزار شد.

سید جواد فیاضی، معاون پرورشی آموزش و پرورش منطقه 4 گفت:«اردوهای یک روزه در ماهیت اردویی و فرهنگی مشابه اردوهای متمرکز چند روزه و با اولویت آموزش مهارت های مختلف فرهنگی و اجتماعی به دانش آموزان و بهبود اوقات فراغت تابستانی برنامه ریزی و اجرا می شوند. این اردوها در نحوه برگزاری امکان بیتوته نداشته و به مدت یک روز با اجرای فعالیت های مختلف مانند برنامه های آموزشی، فرهنگی و ورزشی و.... انجام می شود.»

فیاضی اضافه کرد:«کارهای گروهی، هوش برون گرای، ترکیب هنر و فن، هوش طبیعت گرای، هنرهای کاربردی، دست ورزی و افزایش مهارت های دست از مهمترین برنامه های آموزشی و مهارتی این اردوها است.»

معاون پرورشی آموزش و پرورش منطقه 4 محل برگزاری اردوهای یک روزه را در اردوگاه شهید باهنر دانست و اظهار کرد:«اردوگاه شهید باهنر از اردوگاه های قدیمی کشور و دارای امکانات و مناظر طبیعی ارزشمندی است که می تواند برای برگزاری اردوهای این چنینی بسیار موثر و مفید باشد.»

فیاضی اذعان کرد: «اردوهای یک روزه در تابستان سال جاری به مدت یک دوره 280 نفره در هر دو جنسیت برای دختران و پسران برنامه ریزی و اجرا شد.»

فیاضی در پایان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم خاطرنشان کرد:«دانش آموزان در پذیرش و پذیرایی در اردوهای یک روزه به صورت رایگان حضور پیدا کردند.»

دانش آموز خبرنگار: محمد مهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار