مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان بوشهر:

محرم، نرم‌‌افزار موثر انسان‌‌سازی است

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان بوشهر با تسلیت ماه عزاداری سید و سالار شهیدان و با تاکید بر ضرورت ترویج پیام قیام عاشورا در جامعه گفت ماه محرم، نرم‌افزار موثر تربیت نیروی انسانی کارآمد و متعهد در تراز انقلاب اسلامی است.

کد مطلب: ۱۳۸۹۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
محرم، نرم‌‌افزار موثر انسان‌‌سازی است

علی موحدی اظهار کرد: مهمترین رسالت نظام تعلیم و تربیت، انسان‌سازی و پرورش نسل آینده کشور است.

وی افزود: ۱۵ هزار فرهنگی در ۲ هزار و ۲۰۰ واحد آموزشی، مسئولیت تربیت و پرورش ۲۶۵ هزار دانش‌آموز را در سراسر استان بر عهده دارند.

موحدی خاطرنشان کرد: بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، محصول نهایی دستگاه تعلیم و ترتیب، دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی است. دانش‌آموزی مطالبه‌گر و اخلاق‌مدار که به مراتبی از حیات طیبه رسیده باشد.

موحدی با اشاره به انتخاب شعار"آموزش و پرورش برای همه و همه برای آموزش و پرورش" تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه دستگاه‌هایی با ماموریت فرهنگی باید در کنار آموزش و پرورش برای تربیت نسلی برای احیا تمدن نوین اسلامی، قرار بگیرند.

وی اضافه کرد: در تابستان جاری، ۵۹۲ کلاس غنی‌سازی اوقات فراغت با شعار"تربیت؛ بدون توقف" توسط آموزش و پرورش استان و در رشته‌های مختلف فرهنگی، هنری، قرآنی و ورزشی در حال برگزاری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر یادآور شد: باید از فرصت ماه محرم برای قرار گرفتن کودکان و نوجوانان در مسیر اهل بیت(علیهم‌السلام) و مانوس شدن با نوحه و مدیحه‌سرایی و آموزه‌های عاشورایی استفاده کنیم.

موحدی با بیان اینکه، حرم‌های شهدا، بهترین مدرسه انسان‌سازی است، گفت: در سال تحصیلی با اعزام بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز به سفر تربیتی راهیان نور، استان بوشهر رتبه دوم کشوری را بدست آورده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار