درخشش فرهنگیان آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی در مسابقات ورزشی و قرآن، عترت و نماز

مشهد (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی در تشریح این خبر گفت فرهنگیان آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی در مسابقات ورزشی و قرآن ، عترت و نماز کارکنان‌ کشور خوش درخشیدند .

کد مطلب: ۱۳۸۸۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد
درخشش فرهنگیان آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی در مسابقات ورزشی و قرآن، عترت و نماز

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی در تشریح این خبر گفت: ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز و بیست و سومین دوره مسابقات ورزشی کارکنان (با آسیب شنوایی، بینایی و جسمی _ حرکت ) آموزش و پرورش استثنایی کشور در راستای گرامیداشت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در ملک سلیمانی در ۸ رشته به میزبانی استان کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام به مدت سه روز برگزار گردید.

جواد روحانی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی افزود: این مسابقات در رشته‌های قرآن (ترتیل)، حفظ قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و مقاله نویسی (تدبر و بصیرت در آیات موضوعی قرآن) و در حوزه ورزشی در رشته های تنیس روی میز، شطرنج و شودان برگزار شد.

وی بیان کرد: در مسابقات قرآن و عترت «مجید سعادتی» در رشته حفظ کل قرآن کریم و «سید جلال مدنی» در رشته ترتیل حائز مقام دوم کشور شدند.

وی خاطرنشان کرد: در بیست و سومین دوره مسابقات ورزشی کارکنان گروه های آسیب دیده شنوایی، بینایی و جسمی حرکتی در رشته شودان انفرادی «سعید مصلحی» و «حامد بذرکار» به ترتیب حائز مقام اول و سوم شدند، همچنین «بهروز صفار مروی» در رشته شطرنج مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب نمود و در نهایت تیم شودان استان خراسان رضوی حائز مقام سوم کشوری شد.

رییس آموزش‌وپرورش استثنایی با اشاره به ضرورت امیدآفرینی در جامعه اظهار داشت: این مسابقات توانسته است به خوبی در ایجاد و تقویت روحیه امید و نشاط و شادابی همکاران و معلمان موثر باشد.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه سادات نوریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار