در جشنواره عصر جدید یاددهی و یادگیری معلمان آموزش ابتدایی؛

آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی حائز رتبه اول استانی شد

مشهد(پانا) - رئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت در پی اعلام نتایج جشنواره کشوری عصر جدید یاددهی و یادگیری معلمان آموزش ابتدایی تعداد ۲ اثر از آموزش و پرورش استثنایی حائز رتبه اول استانی شد.

کد مطلب: ۱۳۸۷۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی حائز رتبه اول استانی شد

جواد روحانی گفت:جشنواره کشوری عصر جدید یاددهی و یادگیری معلمان آموزش ابتدایی با هدف ترویج گفتمان آموزشی و ایجاد فرصت ارائه توانمندی‌های معلمان در ادامه و تکمیل طرح توانمندسازی و ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان(طرح شهید همت) برگزار شد.

وی اظهار کرد: در این راستا پس از داوری آثار در محورهای ۸ گانه جشنواره، خانم انسیه رحمتی از دبستان توانخواهان خدیجه کبری در درس فارسی پایه اول و خانم زهره سزاوار رحمت از مرکز جامع سنجش، آموزش ، توانبخشی و مداخله بهنگام رشدی و تربیتی تکاپو در درس ریاضی پایه چهارم حائز رتبه اول استان شدند.

وی افزود: جشنواره عصر جدید یاددهی و یادگیری از ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ با ثبت نام علاقمندان آغاز شد و ارائه‌کنندگان طراحی آموزشی و تدریس، معلمان مجری طرح شهید همت و مجریان بسته‌زبان آموزی پایه اول و تمام علاقمندان، نیروهای جدید الورود و دانشجو معلمان از مخاطبین این جشنواره بودند که در کنار مدرسان طرح شهید همت و مربی راهبران به کسب و تبادل تجربه پرداختند.

جواد روحانی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان ضمن عرض تقدیر و تشکر از زحمات کلیه دست اندرکاران و همکارانی که در جشنواره فوق شرکت کردند، کسب این موفقیت را به منتخبین استانی و مدیران مدارس تبریک عرض نمود و از خداوند متعال سلامتی، موفقیت روزافزون را برای ایشان خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار