مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران:

آموزش و پرورش می‌تواند در حوزه ترویج ایثار پیشگام سایر سازمان‌ها باشد

مشهد (پانا) - مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران گفت آموزش و پرورش می‌تواند با انجام کارهای متنوع و متعدد در حوزه توسعه و ترویج ایثار پیشگام سایر سازمان‌ها باشد.

کد مطلب: ۱۳۸۸۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش می‌تواند در حوزه ترویج ایثار پیشگام سایر سازمان‌ها باشد

زهرا مظفر مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور شاهد و ایثارگران در سومین روز از سفر خود به خراسان رضوی با شرکت در جلسه نشست صمیمانه با فرزندان معظم شهید آموزش و پرورش ناحیه ۷ ضمن تاکید بر اهمیت تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران گفت: همه ما به شهدا و جامعه ایثارگران مدیون هستیم؛ مسئولین در همه امور باید نگاه ویژه ای به جامعه ایثارگران داشته باشند.

وی ضمن اشاره به ظرفیت بالای شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ادارات، این شورا را بهترین بستر برای تدوین برنامه ها و طرح های ترویجی در حوزه ایثار و شهادت دانست.

وی افزود: آموزش و پرورش می‌تواند با انجام کارهای متنوع و متعدد در حوزه توسعه و ترویج ایثار و شهادت پیشگام سایر سازمان‌ها باشد. شهدا و ایثارگران ارزنده‌ترین و گرانبهاترین دارایی خود را که همان جانشان است، در طبق اخلاص گذاشتند و برای حفظ نظام جمهوری اسلامی از همه چیز خود گذشتند.

وی در ادامه گفت: آموزش و پرورش مفتخر است که در حوزه آموزشی، تربیتی و خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگران بالاترین آمار را نسبت به سایر نهادهای اجرایی کشور داشته است.

دانش آموز خبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار