استاندار چهارمحال‌وبختیاری:

بیشترین اعتبار دولت برای پروژه بن‌بروجن گذاشته شد

شهرکرد (پانا) - استاندار چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه 16 سال اجرای پروژه بن‌بروجن به تعویق افتاده بود گفت این پروژه به دلیل اعتبار کم یا مخالفت استان‌های هم‌جوار به تعویق افتاد.

کد مطلب: ۱۳۸۸۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
بیشترین اعتبار دولت برای پروژه بن‌بروجن گذاشته شد

غلامعلی حیدری امروز در گفت‌وگو با پانا در شهرکرد با اشاره به سفر سال گذشته رئیس‌جمهور به استان و بازدید از پروژه آب بن‌بروجن گفت: یکی از علت‌هایی که این پروژه را متوقف کرده بود این بود که جسارت و شجاعت نداشتیم که با شجاعت با مسئولین صحبت کنیم.

استاندار چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به گذاشتن اعتبار یک هزار میلیارد تومانی برای این پروژه ادامه داد: پروژه بن بروجن کار بسیار بزرگ و ماندنی است، آب تصفیه شده با مدرن ترین تصفیه خانه وارد شبکه می‌شود.

وی با اشاره به گل‌آلود شدن کم‌ چشمه کوهرنگ گفت: چشمه‌دیمه کوهرنگ بر اساس زلزله و گسل‌هایی که ایجاد شد به صورت بی‌سابقه آب گل‌آلود شده و همچنین تصفیه‌خانه‌هم در مسیر لوله کوهرنگ به شهرکرد نبوده است.

حیدری با اشاره به هزینه 50 میلیارد تومانی گفت: در 6 ماه گذشته تصفیه‌خانه و کدورت‌گیر در مسیر لوله کوهرنگ به شهرکرد قرار گرفت و آب چشمه‌دیمه وارد مدار شد.

استاندار در پایان گفت: کار 40 ساله که عقب مانده و 16 سال متوقف شده به دستور رئیس‌جمهور حل شده و ماهم به عنوان خدمت‌گزار با قدرت پیگیری کردیم و آبی که هست از نظر بهداشتی هیچ مشکلی ندارد.

دانش آموز خبرنگار پانا: شراره حاتمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار