مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳-پاریس؛

درخشش کاروان ایران با کسب ۱۶ سهمیه پارالمپیک ‌و ۱۲ مدال رنگارنگ در پاریس

تهران (پانا) - تیم‌های ملی دو و میدانی جانبازان و معلولین و نابینایان و کم‌بینایان با کسب مدال‌های خوشرنگ به کار خود در مسابقات جهانی پاریس پایان دادند.

کد مطلب: ۱۳۸۸۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
درخشش کاروان ایران با کسب ۱۶ سهمیه پارالمپیک ‌و ۱۲ مدال رنگارنگ در پاریس

‌به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، رقابت‌های قهرمانی جهان امروز دوشنبه بیست و ششم تیر ماه در کشور فرانسه به پایان رسید و کاروان کشورمان در این دوره از مسابقات موفق به کسب ۱۶ سهمیه پارالمپیک پاریس و ۱۲ مدال رنگارنگ شامل ( ۴ طلا، ۶ نقره و ۲ برنز ) شده است.

در این میان از تیم‌ملی جانبازان و معلولین یاسین خسروی، سعید افروز و رشید مسجدی مدال طلا، الهام صالحی، صادق بیت سیاح و سجاد محمدیان مدال نقره و هاشمیه متقیان و هادی کائیدی صاحب نشان برنز شدند.

همچنین هادی کائیدی، یاسین خسروی، سید علی اصغر جوانمردی، سعید افروز، الناز دارابیان، الهام صالحی، امان‌الله پاپی، هاشمیه متقیان، رشید مسجدی، علیرضا مختاری، سجاد محمدیان، صادق بیت سیاح ملی پوشان تیم ملی جانبازان و معلولین بودند که سهمیه پارالمپیک پاریس را در این مسابقات بدست آوردند.

البته در این دوره از مسابقات از سوی ملی پوشان جانباز و معلول بارها شاهد شکسته شدن رکورد جهان و آسیا بودیم و ورزشکاران ما توانستند رکورد تازه‌ای را در ماده های مختلف به نام کشورمان ثبت کنند.

در تیم ملی نابینایان و کم بینایان مهدی اولاد صاحب مدال طلا و نقره شد و امیر خسروانی و علی پیروج صاحب نشان نقره شدند. همچنین مهدی اولاد، امیر خسروانی و علی پیروج و سجاد نیک پرست موفق به کسب سهمیه پارالمپیک پاریس شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار