معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش قم عنوان کرد

انتخاب استان قم به عنوان دبیرخانه کشوری پیاده‌روی اربعین دانش‌آموزان و فرهنگیان

قم (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش قم از انتخاب استان قم به عنوان دبیرخانه کشوری پیاده‌روی اربعین دانش‌آموزان و فرهنگیان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۸۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب استان قم به عنوان دبیرخانه کشوری پیاده‌روی اربعین دانش‌آموزان و فرهنگیان

حجت‌الاسلام محمد امینیان، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در گفتگویی با بیان اینکه در حال اخذ مجوز نخستین اردوی دانش آموزی سفر کربلا هستیم، اظهار کرد: به ‌یاری خداوند امسال دانش‌آموزان سراسر کشور در قالب کاروان‌های پیاده‌روی اربعین به کربلا مشرف می‌شوند.

امینیان افزود: در مرحله‌ مقدماتی طرح، دانش‌آموزان در استان‌های خود به ارائه خدمات در موکب های حسینی می‌پردازند و در ادامه با فراهم‌آوری مقدمات لازم به قله طرح که حضور در پیاده‌روی اربعین است، منتقل می‌شوند.

وی تصریح کرد: بنا داریم که در مرزهای کشور فعالیت‌های فرهنگی و دانش‌آموزی را دایر کنیم و به‌ همت همین دانش‌آموزان، در مسیر نجف تا کربلا سه موکب راه بیندازیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم اجرای چنین طرح‌هایی را موجب تقویت روحیه انس با اهل بیت(ع) بویژه مکتب سیدالشهدا(ع) خواند و گفت: تقویت این روحیه، ارتقاء ایمان و امید را که همانا مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، بدنبال خواهد داشت و ان شاءالله نوجوانان ما، در زندگی خود یاوران عاشورایی خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار