معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی کشور خبر داد:

ثبت‌نام97 هزار دانش‌آموز در پایگاه‌های اوقات فراغت سازمان دانش‌آموزی

اصفهان (پانا) - معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی کشور گفت تاکنون در سامانه نورینو،3 هزار و 7 پایگاه برای سازمان دانش‌آموزی در 723 منطقه آموزش و پرورش ثبت شده است که 97 هزار دانش‌آموز در این پایگاه‌ها ثبت‌نام کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۸۷۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌نام97 هزار دانش‌آموز در پایگاه‌های اوقات فراغت سازمان دانش‌آموزی

رحمت الله رضایی، معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی کشور در حاشیه بازدید از پایگاه‌های تابستانه سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان گفت: پایگاه‌های اوقات فراغت سازمان دانش آموزی امسال تحت عنوان هفت سنگ است و رویکرد ما در پایگاه‌های هفت سنگ رویکرد مهارت‌محوری و گردش‌محوری است و در حوزه فضای رسانه‌ای سعی کردیم آموزش‌ها و کارگاه‌هایی ارائه شود.

وی افزود: تاکنون در سامانه نورینو 3 هزار و 7 پایگاه برای سازمان دانش‌آموزی ثبت شده است که در این پایگاه‌ها 97 هزار دانش‌آموز را ثبت‌نام کرده‌اند.

معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی کشور تاکید کرد: امسال در پایگاه‌های اوقات فراغت که تحت عنوان طرح هفت‌سنگ در پایگاه اوقات فراغت سازمان دانش آموزی اجرا شده است به مهارت‌هایی پرداخته شود که در پایگاه‌های دیگر به آن کمتر پرداخته می‌شود. از جمله می‌توان به آموزش بقا در طبیعت و آن چه در حوزه مهارت‌های ده‌گانه زندگی مورد نیاز است اشاره کرد.

رضایی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم در نیمه دوم مرداد‌ دو دوره آموزشی برای 700 مربی پیشتاز برگزار کنیم.

دانش‌آموز خبرنگاران: مونا معظمی، زهرا مطلبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار