معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران:

نقش اولیه باورهای دینی را خانواده مهیا می‌کند

قائمشهر (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش مازندران بیان کرد نقش اولیه باورهای دینی را خانواده مهیا و در مدرسه استمرار پیدا می‌کند و به عنوان یک برنامه محوری شمرده می‌شود‌.

کد مطلب: ۱۳۸۷۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
نقش اولیه باورهای دینی را خانواده مهیا می‌کند

علی شمس ناتری در همایش عفاف و حجاب گفت: عفاف و حجاب از دیرباز به عنوان شاخصه اصلی دختران این مرز و بوم بوده است و دختران عزیز ما با نگاه عفت و پاکدامنی شناخته می‌شوند و دشمنان هم به فرهنگ ما هجوم برده و ‌می دانستند که به چه شکل باید عمل کنند‌.

وی با اشاره به اهمیت تربیت دانش‌آموزان در نظام تعلیم و تربیت گفت: تربیت هیچگاه متوقف نخواهد شد و نقطه اصلی فرهنگ، محیط خانواده و زن در جامعه است؛ دشمنان با آنچه که موجب پیشرفت جامعه می‌شود مخالف هستند پس نیاز است‌ که‌ برای‌ این موضوعات برنامه داشت.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: امروزه دشمنان در تلاش هستند تا با برنامه ریزی، هسته اصلی جامعه و خانواده را که موضوع عفاف و حجاب است، به چالش بکشند و با طرح مسئله حجاب می‌خواهند در میان خانواده ها و دختران پاک ما نفوذ کرده و هویت آنها را زیر سوال ببرند اما این اندیشه باطلشان را به گور خواهند برد.

شمس ناتری بر انتظار آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: انتظار ما این‌ است مدیران مدارس که نقش اصلی نظام تعلیم و تربیت را دارند و در صف اول نقش آفرینی در حوزه تعلیم و تربیت هستند، باید رسالتشان‌ را به بهترین شکل ایفا کنند، رویکرد آموزش و پرورش هم با نگاه اقنایی و تبیینی است‌‌.

دانش آموز خبرنگار: آیناز آذرگون

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار