فرماندار سربیشه:

زنان، ستون و محور خانواده هستند

بیرجند (پانا) - فرماندار سربیشه با اشاره به اهمیت نقش زنان در خانواده گفت زنان ستون و محور خانواده هستند.

کد مطلب: ۱۳۸۷۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد
زنان، ستون و محور خانواده هستند

محمدرضا لکزایی در جمع بانوان شهرستان سربیشه با بیان اینکه حفظ و ترویج عفاف و حجاب یکی از مهم‌ترین مقوله‌های ایجاد امنیت اجتماعی است، گفت: در دین مبین اسلام نیز به رعایت عفاف و حجاب تاکید فراوان شده و توجه به این موضوع بیانگر حفظ ارزش‌های دینی و کرامت انسانی است.

وی تصریح کرد: حجاب یک واجب و فریضه دینی و اسلامی است که رعایت آن ضروری بوده و ترویج بی عفتی و بی حجابی خواست و برنامه دشمنان برای تضعیف بنیان خانواده و ارزش های دینی و ایرانی است.

فرماندار سربیشه تصریح کرد: دین مبین اسلام جایگاه و اهمیت ویژه ای برای بانوان قائل است و احترام و تکریم ویژه پیامبر عظیم شأن اسلام به حضرت فاطمه (س) نمونه بارز آن است.

لکزایی به نقشه دشمنان برای تضعیف بنیان خانواده اشاره کرد و گفت: بر خلاف سیاه نمایی ها، زنان در جامعه اسلامی ایران دارای جایگاه رفیعی هستند و حضور پررنگ آنها در فعالیت های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، هنری و برخورداری آنها از تحصیلات عالیه دانشگاهی با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

وی ادامه داد: رعایت حجاب و عفاف علاوه بر ضرورت دینی الزام قانونی دارد و براساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی رعایت حجاب و عفاف در فضای عمومی جامعه ضروری است.

فرماندار سربیشه خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی از نهاد مهم و اثر گذار خانواده در زمینه حجاب و عفاف و انتقال این مهم به فرزندان نقش بسزایی در کاهش ناهنجاری ها در حوزه حجاب و عفاف دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار