وحیدی در گفت‌وگو با پانا:

آموزش‌و‌پرورش رکن اساسی حرکت کشور برای آینده‌سازی است

تمامی دستگاه‌ها باید وزارت آموزش و پرورش را در راستای انجام مسئولیت‌ها کمک کنند

تهران (پانا) - وزیر کشور گفت آموزش و پرورش رکن اساسی حرکت کشور و آینده‌ساز است و تمامی دستگاه‌ها وظیفه دارند که این وزارتخانه را در راستای انجام وظایف کمک کنند.

کد مطلب: ۱۳۸۷۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
آموزش‌و‌پرورش رکن اساسی حرکت کشور برای آینده‌سازی است

احمد وحیدی در گفت‌وگو با پانا درباره همکاری با وزارت آموزش و پرورش به‌عنوان یک نهاد مولد سرمایه‌های انسانی، اظهار کرد: «شورای آموزش و پرورش در استان‌ها به ریاست استاندار برگزار می‌شود، بنابراین ما تمام تلاش و ظرفیت‌های خود را برای توسعه و پیشبرد موضوعاتی که وزارت آموزش و پرورش مدنظر دارد، دنبال خواهیم کرد و در کنار عزیزان آموزش و پرورش هستیم.»

وی افزود: «در استان‌ها نیز که شوراها به ریاست استانداران تشکیل می‌شود، تاکنون جلسات مشترک متعددی داشتیم. جلساتی با وزیر ‌آموزش و پرورش و استانداران برگزار شده و درخواست‌ها مطرح شده است. حتما استانداران ما نیز همکاری با وزارت آموزش و پرورش را در جهت تحقق اهداف این وزارتخانه دنبال می‌کنند.»

وحیدی با بیان اینکه دانش‌آموزان برای ما سرمایه‌های اصلی و ظرفیت مهم در مسیر آینده‌سازی هستند، گفت: «آموزش و پرورش رکن اساسی حرکت کشور و آینده‌ساز است و همه وظیفه داریم که این وزارتخانه را در راستای انجام وظایف کمک کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار