از سوی معاون وزیر ورزش و جوانان کشور صورت گرفت:

اختصاص ۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه استادیوم ورزشی خلیل‌آباد 

خلیل آباد (پانا) - معاون وزیر ورزش و جوانان کشور گفت ۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه جایگاه استادیوم ورزشی شهرستان خلیل آباد اختصاص یافت.

کد مطلب: ۱۳۸۷۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص ۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه استادیوم ورزشی خلیل‌آباد 

‍ سید محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و‌ حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان کشور که بنا به دعوت حجت الاسلام جواد نیک بین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به خلیل آباد سفر کرده بود، از مجموعه ورزشی شهید علویان بازدید کرد.

وی با توجه به نیمه تمام بودن پروژه 17ساله قسمت اداری و جایگاه استادیوم شهید علویان ضمن موافقت با اختصاص مبلغ 5 میلیارد ریال از اعتبارات وزارت ورزش و جوانان به تکمیل این پروژه مقرر شد با پیگیری نماینده شهرستان و کمک وی به این پروژه به مبلغ 5 میلیارد ریال دیگر پروژه مذکور در کوتاه‌ترین زمان ممکن تکمیل شود و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

در این بازدید، حسن کامرانی فر، مهمان ویژه این جلسه که به عنوان تنها کمک داور ایرانی در مسابقات جام جهانی 2010 آفریقا و 2014 برزیل حضور داشت، از استخر بخش خصوصی که در دست ساخت است بازدید کرد.

در این بازدید که سید مسعود یاوری، فرماندار شهرستان خلیل آباد حضور داشت، ضمن تاکید بر اهمیت حمایت از بخش خصوصی اضافه کرد: استخر شهدای خلیل آباد از آن دست پروژه هایی است که به دلیل مطالبه عمومی از مهمترین زیرساخت های ورزشی در شهرستان است و سالانه تعداد زیادی از مردم خلیل آباد و روستاهای تابعه جهت استفاده از استخر به شهرستان های مجاور عزیمت می‌کنند.

محسن نظری، سرپرست اداره ورزش و جوانان وجود استخر در شهرستان را یک پروژه ورزشی و فراغتی در شهرستان برشمرد که مورد حمایت کامل جامعه ورزش و جوانان قرار دارد.

درادامه معاون وزیر ورزش و جوانان کشور و هیات همراه مجموعه شهید محمدیان و چمن شهید جعفری خلیل آباد را مورد بازدید قرار دادند و مقرر شد با حمایت و همکاری نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ورزش و جوانان استان، ساختمان نیمه کاره ورزشگاه در سال جاری با اعتبار ۱میلیاردی و باکمک شهرداری این پروژه به بهره برداری کامل برسد.

شایان ذکر است معاون وزیر ورزش و جوانان کشور، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، نماینده شهرستان خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی و مدیران اجرایی شهرستان از پروژه نیمه تمام ساختمان اداری استادیوم ورزشی شهید علویان، استخر ورزشی و دیگر فضاهای ورزشی شهرستان خلیل آباد بازدید کردند.

خبرنگار دانش آموز: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار