استاندار چهارمحال و بختیاری:

میزان سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی در چهارمحال و بختیاری ۲ هزار میلیارد تومان است

شهرکرد (پانا) - استاندار چهارمحال و بختیاری از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۷۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
میزان سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی در چهارمحال و بختیاری ۲ هزار میلیارد تومان است

غلامعلی حیدری در آیین تکریم بازنشستگان چهارمحال و بختیاری به تلاش های صورت گرفته در دولت برای صندوق های بیمه بازنشستگی گفت: دولت سیزدهم تاکنون ۴۰۰ هزار میلیارد تومان همت مطالبات بیمه‌ها را پرداخت کرده که یک حرکت بزرگ در راستای حمایت از صندوق‌های بیمه است.

وی با اشاره به لزوم انتقال تجربه‌های ارزشمند و موفق بازنشستگان به جوانان افزود: دولت سیزدهم تلاش‌های فراوانی برای خدمت رسانی به بازنشستگان دارد و امروز بازنشستگان مخزن و گنجینه تجربه، خردمندی و علم هستند.

حیدری در ادامه علاوه بر اشاره به آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع فرهنگی، رفاهی و ورزشی، خانه امید و یک مجتمع فرهنگی ورزشی دیگر برای بازنشستگان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تجهیزات بیمارستان تامین اجتماعی و اختصاص تجهیزات نوین برای خدمات دهی به مردم استان در سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی توافق شده است، همچنین در حوزه بهداشت و سلامت، جاده ،زیرساخت، راه آهن ،صنعت کشاورزی ورزش میراث فرهنگی گردشگری، و صنایع دستی ،فرهنگی هنری و تامین آب پایدار در بخش‌های مختلف تلاش‌های گسترده‌ای برای توسعه استان شده است.

خبرنگار دانش آموز پانا: مرضیه امیرخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار