استاندار چهارمحال و بختیاری:

عفاف و حجاب راه مبارزه با دشمن است

شهرکرد ( پانا) - استاندار استان چهارمحال و بختیاری در ستاد عفاف و حجاب استان یکی از اصولی‌ترین روش‌های مبارزه با دشمنان را ترویج و تقویت عفاف و حجاب عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۶۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد
عفاف و حجاب راه مبارزه با دشمن است

غلامعلی حیدری در ادامه سخنان خود در ستاد عفاف و حجاب استان چهارمحال و بختیاری افزود: امروزه دشمن به شدت در صدد است تا با تبلیغات خود در جنگ رسانه ای ارزش های کشور را تغییر دهد اما ما در مقابله با تمام این نقشه های شوم با برنامه ریزی و اقدامات موثر می توانیم به جنگ رسانه ای خاتمه دهیم.

وی عنوان کرد: روسای دانشگاه ها و تمامی دستگاه های فرهنگی باید در این خصوص برنامه ارائه دهند چرا که بسیاری از بدحجابی های شکل گرفته در سطح جامعه با کار فرهنگی قابل رفع و پیشگیری است.

وی همچنین نیرو های انسانی جهادی انقلابی را مهمترین ابزار و سلاح در مقابله با جنگ نرم دانست ودر ادامه سخنان خود اظهار کرد: برگزاری مستمر جلسات ستاد عفاف و حجاب در شهرستان های استان زمانی کار ساز است که بی قاعده و بدون برنامه ریزی اجرا نشود.

وی در پایان این نشست علاوه بر بیان کم بودن سطح بدحجابی در استان خاطرنشان کرد: دشمن با نقشه های از پیش تعیین شده، وارد عمل شده است و باید برای مقابله با این نقشه ها برنامه ریزی داشته باشیم.

خبرنگار دانش آموز پانا:مرضیه امیرخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار