خزعلی در حاشیه جلسه هیات دولت خبر داد؛

برگزاری رویدادی با هدف نشاط، پایداری و حمایت از خانواده به مناسبت هفته خانواده

تهران (پانا) - معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهوری از برگزاری رویدادی با هدف نشاط، پایداری و حمایت از خانواده به مناسبت هفته خانواده خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۶۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری رویدادی با هدف نشاط، پایداری و حمایت از خانواده به مناسبت هفته خانواده

انسیه خزعلی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به مناسبت هفته خانواده، یک رویداد در نظر گرفته‌ایم، این در واقع یک ابر رویداد است که با هدف نشاط، پایداری و حمایت از خانواده برگزار می‌شود.

وی افزود: در این راستا، ۹ گروه ترتیب داده شده است که به صورت تخصصی وارد مسائل خانواده می‌شوند. همچنین با کمک دستگاه‌های دولتی، نیروهای مردمی و حلقه‌های میانی، مهارت‌زایی، شادی و نشاط، تغذیه، معیشت، اقتصاد و بسیاری از نیازهای خانواده را دنبال خواهیم کرد. جزئیات این رویداد به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

معاون رئیس‌جمهور در پیش‌بینی روند فعلی جوانی جمعیت با توجه به شرایط کشور، بیان کرد: به روند فعلی افزایش جمعیت بسیار خوش‌بین هستم اما معتقدم قوانین موجود در این زمینه کافی نیست. مسائل فرهنگی باید از دل مردم بجوشد تا انگیزه و خودجوشی و علاقه به داشتن خانواده‌های پرجمعیت را در جامعه ایجاد کند. اگر بودجه اجازه بدهد، دولت پشتیبانی لازم را در بحث جوانی جمعیت انجام خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار