مدیر کل توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر کشور:

یکی از شاخصه‌های انتخاب دانش‌آموزان عشایر برای شرکت در اردو ، زیارت اولی بودن آنها است

مشهد(پانا) - مدیر کل توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر کشور گفت امسال در قالب اردوی دانش‌آموزان عشایر، اردوی راهیان پیشرفت برگزار شد و در اردوی راهیان پیشرفت دانش‌آموزان عشایر از شرکت ایران خودرو خراسان رضوی بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۳۸۶۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
یکی از شاخصه‌های انتخاب دانش‌آموزان عشایر برای شرکت در اردو ، زیارت اولی بودن آنها است

علی تیرگیر مال خلیفه، مدیر کل توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر کشور در حاشیه اختتامیه بیست و دومین اردوی کشوری عشایر گفت: اردوی دانش آموزان عشایر با رویکرد تربیت تمام ساحتی که شامل ده برنامه تربیتی، فرهنگی و اعتقادی می‌شود، به اتمام رسید. این اردو سه روز به طول انجامید و بعد از اردوی پسران ما اردوی کشوری دختران عشایر را خواهیم داشت. امسال نسبت به سال گذشته ما تغییر رویکرد دادیم و اردو ها را به شکل دیگری برگزار کردیم.

تیرگیر ادامه داد: یکی از تغییرات صورت گرفته، اردوی راهیان پیشرفت هست که ما سعی کردیم در قالب اردوی عشایر اردوی راهیان پیشرفت را هم داشته باشیم. دانش آموزان پسر عشایر در اردوی راهیان پیشرفت از شرکت ایران خودرو خراسان رضوی هم بازدید کردند و از اینکه امسال در یک اردو دو برنامه متفاوت برای دانش آموزان رقم خورد، بسیار خوش حال بودند و احساس رضایت می کردند.

مدیر کل توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر افزود: یکی از شاخصه های انتخاب دانش آموزان عشایر برای این اردو، زیارت اولی بودن است و ما از بین ششصد دانش آموز تقریبا چهارصد دانش آموز زیارت اولی داریم. در این اردو سعی شد که دانش آموزان برتر در زمینه های مختلف هم باشند و ما سعی کردیم که خانواده های ایتام هم به زیارت امام رضا(ع) بیایند.

دانش آموزان خبرنگار: سید سبحان نعمتی و علی ضیایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار