مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد:

پرورش بر آموزش مقدم است

خلیل آباد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد گفت پرورش بر آموزش مقدم است، چرا که با روح و اعتقاد و مبانی دینی دانش‌آموزان سر و کار دارد.

کد مطلب: ۱۳۸۶۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد
پرورش بر آموزش مقدم است

مرتضی گل محمدی، مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد در راستای برنامه ریزی بهتر و آشنایی بیشتر با اهداف و برنامه های حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی، در نشستی ۲ ساعته با معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره و کارشناسان و مدیران بخش های مختلف این حوزه به گفتگو پرداخت.

گل محمدی افزود: پرورش بر آموزش مقدم است، چرا که با روح و اعتقاد و مبانی دینی دانش آموزان سر و کار دارد، با وجود نیروهای زبده و کاربلدی که در حوزه پرورشی داریم، الحمدالله برنامه ها و فعالیت‌های فرهنگی هنری خوبی صورت گرفته که بنده لازم است از مجموعه عوامل دست اندرکار تقدیر و تشکر کنم.

وی افزود: برای برنامه ریزی بهینه نیاز به مواد خام اولیه داریم که در همین راستا، اطلاع از طرح ها و برنامه های آتی از اهمیت زیادی برخوردار است، بنابراین کارشناسان این حوزه هم باید به برنامه‌های آتی خود توجه کنند و هم به برآورد چالش ها و مشکلات پیش رو بپردازند.

در ادامه این نشست، جواد بدیع زادگان، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش خلیل آباد ضمن تشریح اهم اقدامات صورت گرفته از ابتدای سال تحصیلی در حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی به بیان اهم فعالیت ها و برنامه های پیش رو تا پایان سال تحصیلی پرداخت و بیان کرد: از جمله برگزاری هرچه مطلوب‌تر کلاس‌های اوقات فراغت، طرح شاداب سازی مدارس، ساماندهی نیروی انسانی، پیگیری طرح های عمرانی حوزه پرورشی از جمله احداث چمن مصنوعی دبیرستان لالوی دهنو، تکمیل بیوتات سالن ورزشی نصرآباد، تخریب ساختمان قدیمی دارالقرآن مرحوم حیدری جهت بازسازی توسط فرزندان آن مرحوم پرداخته و گزارشی از طرح های ثابت هفتگی و ادامه چند مورد از این طرح ها در طول تابستان پرداختند.

وی در پایان از همراهی و تلاش مستمر کارشناسان حوزه پرورشی در انجام هر چه مطلوب‌تر برنامه های این حوزه تقدیر و تشکر کردند.

خبرنگار دانش آموز: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار