فرمانده سپاه عاشورا:

بستر مدارس باید انتقال‌دهنده فرهنگ ایثار و شهادت باشد

تبریز (پانا) - فرمانده سپاه عاشورا با بیان این که بستر مدارس باید انتقال‌دهنده فرهنگ ایثار و شهادت و معرف جایگاه شهادت در اسلام، انقلاب و کشور باشد، بر اهمیت ترویج روحیه ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۶۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
بستر مدارس باید انتقال‌دهنده فرهنگ ایثار و شهادت باشد

سردار اصغر عباسقلی‌زاده در جلسه ستاد هماهنگی کنگره بزرگداشت 10 هزار شهید آذربایجان شرقی گفت: اجرای کنگره ظرافت خاصی می طلبد و باید اقدامات متوجه افکار مردم و دانش آموزان باشد.

عباسقلیزاده ادامه داد: باید بستر مدارس انتقال دهنده فرهنگ ایثار و شهادت و معرف جایگاه شهادت در اسلام، انقلاب و کشور باشد.

وی در ادامه یادآور شد: باید با طراحی دوره های مختلف و جذاب در جهت معرفی آثار و سبک زندگی شهدا اقدام کنیم تا راه شهدا تداوم یابد. رئیس ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی ادامه داد: فرهنگیان توانمند، سنگرداران اصلی فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس هستند و آنان به‌راحتی می‌توانند ضمن تدریس مباحث مختلف در جهت معرفی فرهنگ ایثار و شهادت گام بردارند.

عباسقلیزاده با اشاره به لزوم وجود انواع طرح های ابتکاری و جذاب، مسئولان امر را از تحمیل هرگونه هزینه به مدارس، مدیران و دانش آموزان بر حذر داشت.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: سبک زندگی شهدا سبکی کامل و خداپسندانه است و ما می توانیم با معرفی الگوهای عملی به دانش آموزان مسیر متعالی را پیش روی آنها قرار دهیم.

وی همچنین بر لزوم وجود طرح های پژوهشی برای تجمیع انواع الگوهای متعالی ایرانی اسلامی، چاپ و نشر آنها در جامعه تاکید کرد.

این مقام مسئول افزود: طبق بیان رهبر معظم انقلاب، آذربایجان سر ایران است و ما اگر در این بیان گوهربار اندیشه کنیم می بینیم که چشم بینا و ذهن بیدار و زبان گویا در این سر جای دارند و ما باید همتراز با این نگاه رهبر معظم گام برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار