سرپرست آموزش و پرورش استثنایی البرز:

آموزش بدون توقف در پایگاه تابستانی اوقات فراغت ادامه دارد

کرج (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش استثنایی البرز گفت در پایگاه تابستانی اوقات فراغت آموزش بدون توقف ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۳۸۵۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش بدون توقف در پایگاه تابستانی اوقات فراغت ادامه دارد

آئین افتتاحیه پایگاه تابستانه مدرسه پارسی اربابی فرد، با حضور سردار فتح اللهی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز، سرپرست آموزش و پرورش استثنایی البرز، کارشناسان اداره استثنائی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج و جمعی از اولیا و دانش آموزان با شعار «تربیت بدون توقف» برگزار شد.

حمیده سلیمانی، سرپرست آموزش و پرورش استثنایی استان البرز، در این مراسم اظهار کرد: تابستان امسال با برگزاری کلاس های متنوع هنری، فرهنگی، قرآنی، ورزشی، و...با شعار آموزش بدون توقف ادامه خواهد داشت.

سرپرست آموزش و پرورش استثنایی استان البرز بیان کرد: در استان معلمان و اولیا به اهمیت نحوه سپری شدن اوقات فراغت دانش آموزان واقف بوده و همگی از کلاس‌های پایگاه تابستانی استقبال خوبی داشتند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: در استان از تمام ظرفیت های موجود از جمله کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سالن های ورزشی، کانون های فرهنگی هنری مساجد، ادارات فنی و حرفه ای و مدارس استثنایی برای رقم زدن تابستانی با نشاط با یادگیری مهارت‌های جدید و به یاد ماندنی برای دانش آموزان استثنایی استفاده خواهیم کرد.

در این مراسم معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز از زحمات همه همکاران در مدارس استثنایی تشکر کرد و فعالیت در این مدارس را مصداق کار در بهشت اعلام کرد و گفت: در این برنامه در کنار مدیران و معلمان استثنایی خواهیم بود.

پایگاه تابستانی مدرسه پارسی اربابی فرد، با تشکیل کانون های علمی، تقویت مهارت‌های حرکتی، تئاتر درمانی و آموزش مهارت های هنری در تیرماه ۱۴۰۲فعالیت خودرا آغاز کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار