ثبت نام الکترونیکی سرویس مدارس در اردبیل

اردبیل (پانا) - فرماندار شهرستان اردبیل گفت ثبت‌نام سرویس مدارس در سال تحصیلی پیش رو در اردبیل به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۸۴۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام الکترونیکی سرویس مدارس در اردبیل

سید محمد اعتماد اعجازی، فرماندار شهرستان اردبیل در جلسه شورای آموزش و پرورش اردبیل از ثبت نام سرویس مدارس به صورت الکترونیکی در این شهرستان خبر داد و افزود: این امر در راستای برطرف کردن دغدغه خانواده‌ها در حوزه سرویس مدارس بسیار مؤثر است که باید هر چه زودتر اجرایی شود.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد از ظرفیت کانون‌های پرورشی کودکان، اداره ورزش و جوانان و کانون‌های مساجد در حوزه آموزش و پرورش و اوقات فراغت دانش‌آموزان استفاده شود.

اعتماد اعجازی ادامه داد: انتظار می‌رود از ظرفیت معلمان توانمند در تمام مدارس شهرستان خصوصاً در مناطق کمتر برخوردار استفاده شود تا اجرای عدالت آموزشی مبنای کار قرار گیرد.

وی همچنین ترویج فرهنگ نماز در بین دانش آموزان را اولویت اساسی عنوان کرد و گفت: این امر در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین دانش آموزان مؤثر بوده که با همکاری‌های مشترک بین ستاد اقامه نماز و آموزش و پرورش انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان اردبیل با اشاره به برگزاری جشن تکلیف در مدارس، افزود: جشن تکلیف در تمام مدارس شهرستان به صورت ویژه با ایجاد شور و نشاط معنوی در بین دانش آموزان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار