رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی

مسابقات ورزشی فرهنگیان سبب ارتقاء سطح انگیزه شغلی آنان می‌شود

مشهد(پانا)-رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی گفت:مسابقات ورزشی فرهنگیان سبب ارتقاء سطح انگیزه شغلی آنان می‌شود .

کد مطلب: ۱۳۸۴۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات ورزشی فرهنگیان سبب ارتقاء سطح انگیزه شغلی آنان می‌شود

جواد روحانی رییس آموزش‌وپرورش استثنایی این مسابقات را نماد توسعه ورزش فرهنگیان دانست و گفت: مسابقات ورزشی فرهنگیان سبب ارتقاء سطح انگیزه شغلی آنان می‌شود.

وی افزود: بدون تردید پی ریزی یک جامعه سالم و بانشاط در گرو سلامت روحی و جسمی اعضای جامعه و مرهون تلاش نیروی انسانی سالم، کارآمد و فکور است از این رو توجه مستمر به سلامت عموم شاغلین از اهمیت به سزایی برخوردار است.

روحانی ادامه داد: نقش محوری و بی بدیل منابع انسانی اعم از معلمان و کارکنان شاغل در تحقق اهداف عالیه نظام تعلیم و تربیت بدیهی است در همین راستا برای سلامت جسمی و روحی این منبع تاثیرگذار و ارزشمند و اجرای مفاهیم اسناد بالادستی در حوزه ورزش باید زمینه شادابی و نشاط همکاران را از طریق مشارکت فعالیت های روح بخش، نشاط آفرین و سلامت محور تربیت بدنی و ورزش فراهم کرد.

وی گفت: سلامت محوری، توسعه ورزش همگانی و رقابت محوری سه اصل اساسی در اجرای برنامه‌های ورزشی فرهنگیان خواهد بود.

روحانی در پایان ضمن تشکر از کارشناس مسئول فرهنگی و تربیت بدنی اداره استثنایی و کارشناس تربیت بدنی اداره و عوامل اجرایی ، مربیان و داوران این دوره از مسابقات افزود در این دوره یازده تیم شرکت کردند و طی ۲۳ بازی در نهایت تیم های مدارس امام علی علیه السلام شهرستان سبزوار مقام اول ، امید شهرستان چناران مقام دوم و تیم های مدارس کرامت شهرستان نیشابور و کوشش شهرستان تایباد مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

دانش آموز خبرنگار:حسناداریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار