رقابت ۴۵۰ دانش‌آموز مازندرانی در جشنواره نوجوان خوارزمی در رامسر

رامسر (پانا) - روز نخست نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی با رقابت ۴۵۰ دانش‌آموز برگزیده متوسطه اول استان مازندران در رامسر به کار خود پایان داد.

کد مطلب: ۱۳۸۴۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد
رقابت ۴۵۰ دانش‌آموز مازندرانی در جشنواره نوجوان خوارزمی در رامسر

عصر امروز دور نخست جشنواره نوجوان خوارزمی درمحورهای تربیت بدنی، فعالیت آزمایشگاهی، زبان و ادبیات فارسی، بازی‌های مهارتی، مناظره علمی و زبان انگلیسی به کار خود پایان داد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامسر گفت: دور دوم این رقابت‌ها سه‌شنبه در همین شهرستان به اجرا درمی آید.

رحمت حسینعلی ثانی اظهار کرد: از ۱۳محور جشنواره نوجوان خوارزمی مازندران، ۷ محور در رامسر برگزار می شود که ۶محور آن به صورت حضوری و تنها محور فرهنگ و هنر به صورت آنلاین و غیرحضوری خواهد بود.

وی افزود: از یکهزار و ۷۱ منتخب استانی تعداد ۴۵۰ نفر به صورت انفرادی و تیمی رقابت‌های علمی خود را در این شهرستان برگزار می‌کنند و شش محور دیگر این جشنواره نیز روز چهارشنبه در شهرستان آمل به اجرا در می‌آید.

مدیر آموزش و پرورش رامسر در ادامه به تعداد نفرات و تیم ها در محورهای ۷ گانه اشاره و تصریح کرد: در محور تربیت بدنی، تعداد ۷۷ نفر، محور فعالیت آزمایشگاهی، تعداد ۴۶ تیم، محور زبان و ادبیات فارسی، تعداد ۷۱ نفر، محور بازی‌های مهارتی، تعداد ۶ تیم ۴ نفره، محور مناظره علمی، تعداد ۲۱ تیم دو نفره، محور زبان انگلیسی، تعداد ۴۲ نفر با هم به رقابت می‌پردازند.

حسینعلی ثانی ادامه داد: تعداد ۵۶ نفر از همکاران از سراسر استان به عنوان ناظر و داور در این ۷ محور با اداره کل همکاری می کنند.

خبرنگار: سیدمهدی جوادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار