اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی در نمایشگاه تخصصی «گوهر شاد» میزبان مردم است

ارومیه (پانا) - اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی با اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی-ترویجی پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.

کد مطلب: ۱۳۸۴۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی در نمایشگاه تخصصی «گوهر شاد» میزبان مردم است

به مناسبت برگزاری دومین نمایشگاه ملی تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی «گوهر شاد» در شهرستان ارومیه، اداره کل کتابخانه های عمومی استان با اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی-ترویجی پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی به ویژه گروه سنی کودک و نوجوان است.

خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوع و جذابی برگزار می شود، گفت: نقاشی و رنگ آمیزی، کاردستی و اوریگامی، قصه‌گویی و معرفی کتاب با موضوع حجاب و عفاف، عضویت رایگان و اجرای مسابقات مرتبط با حوزه حجاب از برنامه های ویژه کودکان و نوجوانان در نمایشگاه ملی تخصصی «گوهر شاد» است.

معصومی افزود: بیش از 100 عنوان کتاب در حوزه حجاب و عفاف از منابع کتابخانه ای در دومین نمایشگاه ملی تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی «گوهر شاد» ارومیه بصورت نمایش بازنمایی خواهد شد و علاقمندان می توانند با مراجعه به نزدیکترین کتابخانه محل خود این کتاب ها را امانت گرفته و مطالعه کنند.

همچنین معصومی با تشریح دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی که با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ و معارف ائمه معصومین و آموزه‌های آن به ویژه فرهنگ منور رضوی در همه گروه سنی و در قالب پویش کتابخوانی، هنرهای تجسمی، مسابقه کتابخوانی، داستان و شعر در کتابخانه های عمومی در حال برگزاری است، گفت: علاقمندان و مراجعین به غرفه فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی در محل نمایشگاه می توانند در بخش‌های فردی یا گروهی و خانوادگی، به دو شیوه مکتوب و الکترونیک متناسب با گروه سنی خود، در هر یک از رشته‌های جشنواره شرکت کنند.

شایان ذکر است دومین نمایشگاه ملی تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی «گوهر شاد» با هدف اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب و نشان‌دادن توانمندی‌های تولیدکنندگان داخلی در زمینه طراحی و دوخت لباس از ۱۱ تا ۱۶ تیر ماه سال ۱۴۰۲ مصادف با آغاز دهه امامت و ولایت در سالن شماره یک محل نمایشگاه‌های دایمی پارک جنگلی در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار