جیره‌بندی آب درحسین‌آباد راه‌آهن کرج و معضلات آن

کرج (پانا) - با توجه به شروع فصل تابستان و موج گرما در سطح کشور و کمبود آب، آبرسانی شهید چمران واقع در حسین‌آباد راه‌آهن کرج از اواسط خرداد شروع به جیره‌بندی و قطع آب کرده است، به طوری که آب در طول روز قطع و فقط بعد از ظهرها آن هم با فشار کم وصل می‌شود که این امر موجب آزار و اذیت هموطنان در محله حسین‌آباد راه‌آهن شده است.

کد مطلب: ۱۳۸۴۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
جیره‌بندی آب درحسین‌آباد راه‌آهن کرج و معضلات آن

با پیگیری های خبرنگار پانا و گفت و گو با مسئولین آبرسانی شهید چمران علت جیره‌بندی آب در منطقه حسین آباد را کمبود آب و مدیریت مصرف اعلام کرده و گفتند همزمان سه چاه برای تامین آب مردم محله در حال فعالیت است.

شهروندان ساکن در محله حسین آباد راه آهن در گفت و گو با پانا بیان کردند: «از اواسط خرداد آبرسانی شهید چمران شروع به جیره بندی آب کرده و با مشکلات فراوانی روبرو هستیم. برای مثال با قطعی آب در ظهر و فشار کم آب در بعد از ظهر نمی توان از کولر استفاده کرد، چون هرلحظه ممکن است کولر دچار سوختگی شود و یا با شروع فصل گرم تابستان که درختان و گل های واقع در حیاط ساختمان ها نیاز به آبیاری دارند را نمی توان آب داد.»

وی بیان کرد: «تنها خواسته شهروندان این است که مسئولین آبرسانی شهید چمران یک فکری هم به حال شهروندان محله حسین آباد راه آهن داشته باشند زیرا در فصل تابستان نبود آب، مشکل جدی و اساسی است.»

دانش آموز خبرنگار: امیررضا خروطی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار