برگزاری اختتامیه مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی شهر تهران

تهران (پانا) - اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی شهر تهران با برنامه‌های شاد و متنوع اجرا شد.

کد مطلب: ۱۳۸۳۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اختتامیه مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی شهر تهران

مراسم تجلیل از دانش آموزان برگزیده در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت، نماز و فرهنگی هنری شهر تهران در تالار فرهنگ برگزار شد‌.

این مراسم با حضور مسعود تقیانی، رئیس امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی، سید‌قاسم قربانپور گنجی؛ رئیس اداره فرهنگی هنری اردوها، ناصر جعفری؛ کارشناس مسئول فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش و همچنین مسئولین و کادر مدارس اجرا شد. در این جشنواره که حول محورهای هنرهای آوایی، تجسمی و آفرینش‌های ادبی بود بیش از 500 هزار دانش آموز شهر تهران به رقابت پرداختند.

‌این مراسم طی چهار روز برگزار می‌شود و در هر روز بیش از 600 دانش‌آموز برگزیده معرفی می‌شوند و جوایز خود را دریافت می‌کنند.

در این همایش، اهمیت موضوع هنر و هنرپروری بیان شد که باید نمایانگر مفاهیم دینی مانند عدالت، راستی و درستکاری باشد و باعث تعالی انسان و در نهایت تعالی جامعه شود.

در اختتامیه این جشنواره، علاوه بر تجلیل از نفرات برتر که حائز رتبه استانی شده بودند، دانش آموزانی به هنرنمایی در رشته‌های نقالی، تک نوازی پیانو، دکلمه خوانی، شعرخوانی، تک نوازی سنتور، قصه خوانی، لالایی خوانی، سرود خوانی و تک نوازی تار که از موسیقی های سنتی ایرانی است؛ پرداختند.


دانش آموز خبرنگار: هستی کولیوند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار