در آموزش و پرورش منطقه ۶ تهران انجام می‌شود؛

برگزاری ۳۷۰ نشست انجمن اولیا و مربیان با عنوان گفتمان تحولی

تهران (پانا) - کارشناس مسئول انجمن اولیا و مربیان از برگزاری ۳۷۰ نشست انجمن اولیا و مربیان با محوریت گفتمان تحولی، تجمیع و یکپارچه‌سازی اطلاعات مرتبط با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و استفاده از ظرفیت اولیا و مربیان در تابستان ۱۴۰۲ خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۳۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری ۳۷۰ نشست انجمن اولیا و مربیان با عنوان گفتمان تحولی

امید زاهدی، کارشناس مسئول انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش منطقه 6 تهران در جلسه گفتمان تحولی عنون کرد: از آنجا که جامعه جهانی امروز با تنوع، تعدد و با حجم وسیع اطلاعات پیچیده روبرو بوده و نیازهایش با گذر از همسانی به سوی تنوع است، بنابراین اتخاذ تصمیمات از عهده یک سازمان و یک نهاد در رسیدن به اهداف خارج است و می طلبد مدیریت های امروز و خصوصا مدیران تعلیم و تربیت که عهده دار هدایت و رهبری حوزه های شناختی نسل های آتی هستند، با نگاه کلان در سیاست گذاری ها و اجرا از طریق مشارکت عمومی در سطوح ملی، استانی، منطقه ای بر مشکلات فائق آیند.

از این رو کارشناسی انجمن اولیا و مربیان با هدف و رویکرد گفتمان تحولی به برگزاری نشست هایی با حضور اعضای انجمن در مدارس خبر می دهد.

شایان ذکر است، این نشست ها با محوریت موضوعات لباس فرم دانش آموزان، آموزش خانواده، طرح صیانت از حقوق شهروندی، مهارت های زندگی، انتخابات انجمن اولیا و مربیان، اوقات فراغت دانش آموزان، آسیب شناسی فضای مجازی، پیگیری و جذب خیرین، وضعیت خانواده در موج جهانی در مدارس در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار