نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی:

مهم‌ترین چالش روستای عنصرود تامین آب شرب است

تبریز (پانا) - نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلام، مهم‌ترین چالش روستای عنصرود را تامین آب شرب عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۳۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد
مهم‌ترین چالش روستای عنصرود تامین آب شرب است

محمدحسین فرهنگی در آئین اختتامیه جشنواره برداشت گل محمدی روستای عنصرود گفت: توسعه فرآوری گیاه گل محمدی از مهم ترین گام هایی است که در جهت توسعه منطقه برداشته می شود که تولید محصولات جدید و عرضه آن جز اصلی ترین شاخص ها است. همایش هایی که بصورت سالانه برگزار می شوند فرصتی برای توسعه و معرفی محصولات مناطق مختلف است تا بهترین و بیشترین بهره از هر محصول برده شود.

وی افزود: یکی از مسائل مهم آب شرب است که در خصوص آن باید تدابیر خوبی اندیشیده شود و پیشنهاد و طرحی در تامین آب شرب عالی داریم، باید تلاش کنیم تا با اجرای برنامه ها و تدابیر اندیشیده شده به نتایج خوب و مطلوبی برسیم.

این مقام مسئول همچنین ادامه داد: منطقه عنصرود آب معدنی بسیار خوبی دارد که با آب معدنی کندوان قابل رقابت است و سرمایه گذارانی قصد داشتند آنجا را تبدیل به محل آب معدنی کنند که مفید نبود. بنابراین باید آب شرب باید فعال شود.

وی افزود: این منطقه باید محلی برای تامین آب معدنی با کیفیت و بازار آن مطرح شود و مشتری آن افزایش یابد تا در توسعه منطقه نقش مهمی ایفا کند.

فرهنگی در پایان خاطرنشان کرد: ساکنین منطقه می توانند در آب معدنی صاحب سهام شوند تا با مشارکت حداکثری آنها شاهد فعالیت های منطقه ای که مانع می شوند نباشیم.

دانش آموز خبرنگار پانا: سما رزمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار