‌وضعیت قیمت خانه در هشتگرد + جدول

تهران (پانا) - بررسی‌ها نشان می‌دهد که با سرمایه 2 میلیارد تومانی نمی‌توان در شهر قدیم هشتگرد صاحب‌خانه شد اما در فاصله کمتر از آن و در شهر جدید فرصت‌های خرید و سرمایه‌گذاری خوبی برای سرمایه کمتر از 2 میلیارد تومان وجود دارد.

کد مطلب: ۱۳۸۳۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد
‌وضعیت قیمت خانه در هشتگرد + جدول

تفاوت قیمت ملک در هشتگرد چندان چشمگیر نیست اما یکی از فاکتورهای مهم تعیین‌کننده قیمت ملک در این منطقه آن است که آپارتمان در کدام منطقه و کدام فاز واقع شده باشد. برای مثال در فاز یک شهر جدید هشتگرد که از قدیمی‌ترین فازهاست قیمت ملک بالاست. اکثر ساکنین این فاز کارمندان دولتی هستند که به‌واسطه شرکت‌های تعاونی صاحب‌خانه شده‌اند. قیمت ملک در این منطقه به ازای هر مترمربع بالای 20 میلیون تومان است.

به‌طورکلی تقاضا در شهر جدید هشتگرد بالاست. این موضوع را از تعداد آگهی‌های ارائه شده می‌توان دریافت. در شهر جدید همچنان ساخت‌وساز ملک‌های جدید در جریان است و همین جای رشد قیمت ملک در این منطقه را باز گذاشته است. شهر جدید هشتگرد از دو بخش مسکونی و صنعتی تشکیل شده و امکانات رفاهی شهر، نزدیکی به کرج، زمین‌های کشاورزی حاصلخیز و خط متروی اختصاصی هشتگرد که به شبکه متروی تهران متصل است، از مزیت‌های این منطقه است. قیمت آپارتمان در این منطقه متناسب با فازی که قرار گرفته است متفاوت است.

بخش دیگر هشتگرد شهر قدیم است. هشتگرد مرکز شهرستان ساوجبلاغ در استان البرز است. شهر جدید هشتگرد به فاصله ۵ کیلومتری این شهر و در شمال شرقی آن قرار دارد. ناحیه ساوجبلاغ به‌صورت کلی در اطراف شهر هشتگرد متشکل از روستاهایی مثل نظرآباد، ینگی‌امام، کردان و ملک‌آباد است.

برخلاف شهر جدید هشتگرد که با سرمایه زیر 2 میلیارد تومان به‌راحتی می‌توان خانه‌دار شد در منطقه شهر قدیم هشتگرد به دلیل بالاتر بودن قیمت‌ها باید سرمایه بیشتری هزینه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار