بیش از 2 هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده آذربایجان‌ غربی نوسازی شد

ارومیه (پانا) - معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه‌وشهرسازی آذربایجان‌ غربی اعلام کرد تاکنون برای تعداد ۲ هزار و ۲۸۷ واحد مسکونی در قالب نوسازی واحدهای مسکونی محلات هدف بافت‌های فرسوده در طرح بازآفرینی شهری پروانه ساختمانی صادر شده است.

کد مطلب: ۱۳۸۳۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 2 هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده آذربایجان‌ غربی نوسازی شد

جلال تقی دخت بیان کرد: دو هزار و ۲۸۷ پروانه ساختمانی در قالب یک هزار و ۳۹۶ پروژه صادر شده است و روند اجرایی این طرح با جدیت دنبال می شود.

وی افزود: از این تعداد ۹۳۶ واحد برای دریافت تسهیلات بانکی ثبت نام کرده و به بانک های عامل معرفی شده‌اند و باقی متقاضیان نوسازی مساکن نیز در حال تکمیل پرونده برای دریافت تسهیلات بانکی هستند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون از این تعداد برای ۴۰۰ واحد مسکونی متقاضی نوسازی عقد قرارداد انجام شده ‌و روند پرداخت تسهیلات در حال انجام است.

تقی دخت افزود: بخشی از تعهدات و تکالیف نهضت ملی مسکن، نوسازی مسکن در حوزه بازآفرینی شهری بوده و تمهیدات لازم برای اجرای هر چه بهتر و سریع تر این طرح سنجیده شده است.

وی تاکید کرد: به منظور اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به ساکنین، انبوه سازان و سرمایه گذاران بخش خصوصی در زمینه نوسازی مسکن، اطلاع رسانی در خصوص بسته های تشویقی متضمن نوسازی، تخفیفات پروانه ساختمانی، خدمات نظام مهندسی، میزان و فرآیند دریافت تسهیلات بانکی انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار