مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

هدف از برگزاری مسابقات قرآنی کشف استعدادهای برتر است

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت هدف از برگزاری مسابقات قرآنی کشف استعدادهای برتر در بین دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۳۸۳۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
هدف از برگزاری مسابقات قرآنی کشف استعدادهای برتر است

کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در جمع داوران و شرکت‌کنندگان مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ قرآنی در بین دانش آموزان گفت: تک تک دانش آموزان شرکت کننده در این مسابقات می توانند سفیران و مروجان فرهنگ قرآنی در بین همسالان خود باشند. پرچم داران حوزه قرآنی باید مروج این مسئله باشند که در سایه تعالیم قرآن و اهل بیت به بالاترین سطوح انسانی رسید.

وی اظهار کرد: متاسفانه در ۳ سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا از برگزاری حضوری این مسابقات محروم بودیم، اما بحمدالله امسال امکان برگزاری حضوری مسابقات قرآن، عترت و نماز فراهم است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: اخیرا سه نفر از همکاران فرهنگی موفق به افتخارآفرینی در حوزه قرآنی شده اند که به خانم رزمی و آقایان کاووسی و هاشمی موفقیت اخیرشان را تبریک می‌گوییم.

صفری ضمن قدردانی از عوامل اجرایی این مسابقات گفت: فعالیت های تابستانی امسال با شعار تربیت بدون توقف در جریان است و آموزش و پرورش استان از تمام ظرفیت ها برای اجرای این فعالیت ها استفاده خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار