چه خودروهایی ارزان شدند + جدول

تهران (پانا) - بررسی‌های پانا نشان می‌دهد که در دو روز گذشته بیشترین کاهش قیمت خودرو مربوط به دنا، پژو206 و207 ، تیبا و شاهین G است.

کد مطلب: ۱۳۸۳۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
چه خودروهایی ارزان شدند + جدول

بررسی‌های پانا نشان می‌دهد که بیشترین کاهش قیمت خودرو در دو روز گذشته مربوط به خودروی دنا با 1.75 درصد کاهش است. این خودرو این روزها با قیمت 840 میلیون تومان معامله می‌شود.

در همین هفته‌های اخیر بود که ایران‌خودرو با اعلام قیمت خودروی دنا پلاس صدای خریداران را درآورد. ایران‌خودرو قیمت کارخانه‌ای این خودرو را حدود 410 میلیون تومان اعلام کرده بود که نسبت به ماه‌های قبل افزایش شدیدی داشت.

همین موضوع منجر به اعتراض شدید خریداران شد تا جاییکه ایران‌خودرو ناگزیر به عقب‌نشینی شد و قیمت خودرو را در چند نوبت اصلاح و کاهش داد اما ظاهراً این اصلاحات همچنان ادامه دارد.

ایران‌خودرو قیمت این محصول را از 410 به 349 میلیون تومان کاهش داد. همین موضوع باعث شد تا این خودرو در بازار آزاد هم با افت قیمتی شدید همراه باشد.

سرانجام پس از کشمکش‌های فراوان بین ایران‌خودرو و مشتریان در مورد قیمت خودروی دناپلاس، شورای رقابت وارد میدان شد. چند روز قبل شورای رقابت اعلام کرد که قیمت دنا در شورای رقابت بررسی خواهد شده و به‌زودی اعلام خواهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار