مدیر کانون پرورش فکری کودکان خمین:

هفته ی ملی کودک فرصت تحقق حقوق کودکان است

خبرگزاری پانا: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خمین گفت: هفته ی ملی کودک فرصت مناسبی برای معطوف نمودن افکار عمومی جامعه به تحقق حقوق کودکان است.

کد مطلب: ۱۳۸۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد

عاطفه قاسمی در گفتگو با خبرنگار پانا، افزود: افزایش توجه بزرگسالان به رشد و تکامل همه جانبه ی کودکان، تقویت هماهنگی و هم سویی، توجه به فرهنگ غنی ملی و بهره گیری از آموزه های دین مبین اسلام، بهره گیری از توانمندی ها و ظرفیت های مادی و انسانی سازمانها و ایجاد فضایی شور انگیز و به یاد ماندنی با مشارکت کودکان از مهمترین اهداف برگزاری جشن ها و برنامه های هفته ملی کودک است.

وی ادامه داد: ویژه برنامه روز کودک هر ساله برگزار شده و امسال برای اولین بار 15 تا 21 مهرماه، هفته ی ملی کودک نامگذاری شده است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خمین خاطرنشان ساخت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دبیر اجرایی جشن های هفته ی ملی کودک است و برنامه های این هفته زیر نظر ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، میراث فرهنگی و تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

قاسمی با اشاره به اینکه در هفته ملی کودک برنامه متنوعی اعم از جشن قرآن، نمایش عروسکی و بیانیه شاپرکها برگزار شده است تصریح کرد: ایجاد انگیزه و علاقه بیشتر کودکان به قرآن و آموزش جذاب تر این کتاب آسمانی از اهداف برگزاری جشن قرآن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار